eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWFM Osa - wymiary.Re: WFM Osa - wymiary.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: WFM Osa - wymiary.
    Date: Mon, 3 Jan 2011 00:35:30 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 25
    Message-ID: <ifr2g1$n01$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ifgief$hcc$1@news.onet.pl> <4d1c50e7$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifhlcp$5en$1@news.onet.pl> <4d1c730d$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifiv4a$gsp$1@news.onet.pl> <4d1d103f$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifk7d5$im1$1@news.onet.pl> <ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-86-137.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1294011713 23553 89.73.86.137 (2 Jan 2011 23:41:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Jan 2011 23:41:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634255
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
    >> Mam w garazu dosc ciekawy silnik, a na oku zlom ktory kiedys byl Osa i
    >> zastanawiam sie, czy to sie da razem pozenic...
    >
    > "Czy sie da" no i czy warto, bo raczej zawsze bylem zwolennikiem odbudowy
    > zabytkow, niz przerabiania ich
    >

    Możesz napisać jaki to silnik ? Czy warto, to możemy się tu wspólnie
    zastanowić bo z racji tego że uchwyty silnika w osie są mocowane na
    śrubach - jest wiele możliwości które niekoniecznie muszą się skonczyć
    jakimiś nieodwracalnymi przeróbkami.
    Osa jest fajnista ale z racji m.in. specyficznego silnika różnie bywa z jej
    użytecznością...
    IMHO lepiej czasem zabytek przerobić i mieć frajdę z użytkowania go niż
    pracować na stanem "lpeszy niz z fabryki" co w mojej ocenie jest
    fałszowaniem historii pojazdu. Wolę zabytki z "bagażem hostorii" niż
    nienaturalnie piękne świecidełka
    --
    Jackare
    m.in. trzy osy....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: