  • 1. Data: 2011-06-30 19:00:30
    Temat: WFM M6 rocznik 1960 - poszukiwania w okolicach warszawy fachowca
    Od: Kurczak <m...@g...com>

    Witajcie, mam w piwnicy motocykl który dostałem w spadku po dziadku.
    Leży sobie już od kilkunastu lat ta WFM-ka w piwnicy i myślę że
    najwyższy czas zrobić z nią porządek.
    Stoi rozłożona na części: tzn. wymontowany silnik, zdemontowane koła,
    zdjęty bak itd. ogólnie raczej wszystko powinno być (mam nadzieję że
    nic nie zginęło). Jest w częściach bo kiedyś miałem "ochotę ją
    wskrzesić" jednak jak to u małolata szybko się skończyło zabrakło -
    pasji, pieniędzy, wiedzy i umiejętności no i samozaparcia. Przez te
    wszystkie lata stała sobie w piwnicy i szkoda było ją sprzedać ze
    względu na sentyment do motocykla i dziadka. Teraz szukam kogoś kto
    podjąłby się poskładania tego do kupy, odrestaurowania bym mógł
    zawieźć sprzęt na działkę i kilka razy w roku się przejechać a resztę
    czasu trzymać jak zabytek w ciepłym pomieszczeniu. Macie może namiary
    kto jest w stanie tego dokonać biorąc też pod uwagę bym nie musiał
    zaciągać kredytu na tego typu usługi, można sobie dłubać czas nie gra
    roli - tyle leżał motocykl w piwnicy że emocje opadły :)

    Kurczak
    W-wa Ursynów

    Suzuki GSR 600 2007r.

  • 2. Data: 2011-07-01 08:09:39
    Od: MarCiNWz <m...@g...com>

    W dniu 2011-06-30 21:00, Kurczak pisze:
> [...]
    > zaciągać kredytu na tego typu usługi, można sobie dłubać czas nie gra
    > roli - tyle leżał motocykl w piwnicy że emocje opadły :)

    Jakby ci bardzo nie zależało na czasie to mogę spytać starszego czy się
    podejmie. Podejrzewam, że chętnie by ci poskładał i odpalił. Pod koniec
    lipca oddajemy blachy do znajomego lakiernika więc się go sprawdzi czy
    daje radę w motocyklach. Jedyny minus jest taki, że najwcześniej mógłby
    się zabrać za nią pod koniec sierpnia (może ciut wcześniej). Mamy
    jeszcze do poskładania Junaka. Bardzo daleko byś do nas nie miał, ok 36
    km na zachód od Górczewskiej.