  • 11. Data: 2011-10-07 19:56:30
    Temat: Re: WCZORAJ umar? STEVE Jobs !!!
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j6n258$q5$1@node2.news.atman.pl>,
    Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > 2011-10-07 15:06, Emeryk wys(C)(C)a(C)(C)(a) wiadomość:

    > http://kwejk.pl/obrazek/538073

    Nastepny do KFa
    Pa.

    TA

  • 12. Data: 2011-10-07 20:59:31
    Temat: Re: WCZORAJ umarł STEVE Jobs !!!
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Emeryk" <9...@w...pl> napisał w wiadomości

    > paczonc na twojo sygnaturke to racej ty spamujesz....
    > Miech honor pochylic sie w obliczi SIMIERCI

    codziennie ludzie umierają
    a ty zawracam dupe jednym
    będziesz tu teraz pisał nekrologi

    erator/

  • 13. Data: 2011-10-07 21:08:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j6np7a$t9$1@inews.gazeta.pl>,
    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > codziennie ludzie umierają
    > a ty zawracam dupe jednym
    > będziesz tu teraz pisał nekrologi

    Ale to jest grupa o telefonii, cymbale.
    Marsz do KFa.

    TA

  • 14. Data: 2011-10-08 04:11:17
    Od: "Emeryk" <9...@w...pl>

    >Ale to jest grupa o telefonii, cymbale.

    mogłabyś pisac po Polsku?

    jk

  • 15. Data: 2011-10-08 12:49:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    net.pl...

    > Ale to jest grupa o telefonii, cymbale.
    > Marsz do KFa.

    popieram takich spamerów z tymi jobsami i innymi odrazu do kfa

    erator/

  • 16. Data: 2011-10-08 18:12:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j6oihb$d8c$1@news.onet.pl>, "Emeryk" <9...@w...pl> wrote:

    > mogłabyś pisac po Polsku?

    O, nastepny, i do tego analfabeta.

    Plonk!

    TA

  • 17. Data: 2011-10-08 22:17:08
    Od: Karolina <k...@o...pl>

    W dniu 2011-10-07 07:20, Emeryk pisze:

    no i huj z nim

  • 18. Data: 2011-10-10 21:22:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world>

    > Ale to jest grupa o telefonii, ..

    Kto jest największym producentem urządzeń dla telefonii ?

  • 19. Data: 2011-10-10 21:32:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 10 Oct 2011 23:22:03 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Kto jest największym producentem urządzeń dla telefonii ?

    Nokiia-Siemens, Ericsson, Huawei - a co to ma do rzeczy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 20. Data: 2011-10-10 22:10:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Nokiia-Siemens, Ericsson, Huawei - a co to ma do rzeczy?

    Zależy do jakiej