    From: Jacot <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [WAW] Gdzie wymiana opon?
    Date: Sun, 12 Apr 2009 21:11:56 +0200

    Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    >Born in czepek.

    Abojawiem? Zem sie dosc tymi lyzkami nazaglowal w zyicu az narescie
    powiedzialem sobie dosc. Z pierwszym napotkanym gwozdziem pojechalem
    do naszego wiejskiego wulkanizatora. Zadnych uszczerbkow, zeby jeszcze
    tyle nie gadal przy robocie... Od tamtej pory lyzki sie nie tknalem.
    nawet na mnie przyszedl taki moment, zem sie zaczal troche brzydzic
    grzebaniem wszelkim przy motorze, ze o aucie nie wspomne;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10