  • Data: 2009-04-11 16:25:39
    Temat: Re: [WAW] Gdzie wymiana opon?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Apr 2009 17:53:31 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > Nie histeryzuj :-P

    Nieno, tak się trochę tylko nabijam. :-)

    [...]

    > Wyważarka - albo 200-300 zł za statyczną, albo można podwieść koło do
    > serwisu i wyważą za 5 czy 10 zł.

    Mam skan artykułu z MCN o tym jak sobie zrobić tanią wyważarkę statyczną,
    taką z kilku rur plastikowych i dwóch gładkich, metalowych poprzeczek, więc
    można tanio sobie taką prostą załatwić.

    > Kompresor majątku nie kosztuje (wystarczające amatorom zaczynają się od
    > ze 300 zł), a i do innych czynności serwisowych się przyda.

    Ta, najpierw człowiek kupuje motocykl, a potem się zaczyna, zestaw kluczy,
    kompresor, jak już się ma kompresor to można sobie klucz pneumatyczny bo
    się przyda, pistolet do piaskowania, w sumie spawarkę można tanio dostać, i
    nagle po paru latach rozgląda się po garażu a tam 3 niedokończone customy
    się walają... ;-))

    > Zawsze też można podjechać z kołem na najbliższą stację, gdzie można
    > korzystać z kompresora do woli, bezpłatnie.

    No, jak się ma samochód to można. :-)

    Ja niestety chwilowo jestem w o tyle mało wygodnej sytuacji, że garaż
    pod budynkiem jeszcze nie jest oddany do użytku i zanim zakończą wszystkie
    inspekcje techniczne i inne takie to pewnie jeszcze trochę czasu minie,
    samochodu nie mam, a i miejsce magazynowe w mieszkaniu na narzędzia jest
    ograniczone. :-) Więc korzystanie z usług profesjonalnisty brzmi dużo
    sensowniej. Ale jak już będę mieć własny domek z garażem i pełnym zestawem
    narzędzi to pewnie będę sam zmieniać opony ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik