  • Data: 2009-09-28 08:36:57
    Temat: Re: W1 TRMPH - znalazlem tablice rej. !!!
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TasmaN pisze:
    > Witam,
    >
    > dzis w okolicy odlewniczej jechal przede mna gosc na Triumhpie.
    > Zgubil tablice rej. W1 TRMPH.
    > Trabilem migalem ale nie widzial i pojechal.
    >
    > Mam ja w domu, do odbioru jest.
    >
    > Prosze wlasciciela o kontakt na PW to sie umowimy po odbior.

    Witam

    Dowiedziałem się od znajomego z wydziału komunikacji, że najlepiej
    gdybyś oddał tą tablicę do najbliższego wydziału komunikacji. Jeżeli
    jest z tego samego to po prostu się z nim skontaktują, a jeżeli nie to
    go znajdą i przekażą odpowiedniemu WK i tam go postarają się namierzyć i
    oddać. Wszystko pod warunkiem, że jeszcze jej nie zgłosił, że zgubił.
    Jeżeli zgłosił to pójdzie niestety na złom. Także najlepiej gdybyś jak
    najszybciej ją przekazał do najbliższego WK. Szkoda by było gdyby
    stracił taką tablicę bo mało nie kosztuje .

    Pzdr