  • 11. Data: 2010-09-14 17:17:13
    Temat: Re: W-wa -> Split jak jechać? Pomocy.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.09.2010 WW <w...@v...pl> napisał/a:

    > W sobotę wróciłem.
    > Polecam trasę przez Żylinę.

    Ok, Bardzo dziękuję wszystkim którym się chciało napisać. Pojadę przez
    Żilinę - Bratysławę. A miałem zamiar sprawdzić jak tam roboty na trasie
    przez Brno.

    > Winietki na Słowenię nie trzeba, bo zjeżdżasz słynnym zjazdem 289 i
    > dwunastokilometrowy odcinek autostrady w Słowenii omijasz nie
    > najgorszymi drogami.

    To tam dalej nic nie dobudowali, objazd znam teoretycznie, ale spróbuję
    tym razem sprawdzić.
    Teraz tylko wstać jakoś o dzikiej porze, może się da dojechać do Grazu.
    Ech, kiedy wreszcie da się z tego miasta wyjechać o normalnej godzinie.

    Lekcje z hoteli odrobiłem, przejrzałem starsze opisy. Jak uda się
    dojechać dość daleko, to poszukam czegoś w normalnej cenie nie przy
    samej autostradzie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2010-09-14 19:35:15
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > kakmar wrote:

    > Za to wylot z Brna na wiedeń - kiła, remontują ta dwupasmówkę i
    > się stoi. Trzeba się jakieś 15 kilosów przemęczyć.

    Z przedmieść Brna skręca się na Husakówkę (jak my mamy Gierkówkę to
    zakładam, że ich socjalistyczna autostrada Praha-Bratysława to Husakówka) na
    Bratysławę, potem zjeżdża na Breclav i w Austrii dobijasz do trasy
    tradycyjnej jakieś 5 km. przed początkiem autostrady A5. Ta Husakówka jest w
    stanie bardzo kiepskim ale jest kompletnie pusta, Politie nie widać no i
    dwupasmówka. Powyżej 180 nawet te płyty betonowe jakoś przestały dudnić. W
    każdym razie ja tam sobie mocno pofolgowałem :)

  • 13. Data: 2010-09-14 20:24:19
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ...Kiedyś jechałem przez Węgry, ale 86 podobno jest już kiepska, ...
    >
    > jechałem 86 w lipcu - ze 2-3 niegroźnie mijanki, poza tym płynna jazda.

    Czyli jest alternatywa dla utrudnień w Słowenii. Gdy chcemy jechać na
    południe Chorwacji, to można wybrać drogę przez Słowację i Węgry, a potem
    już autostradami chorwackimi. Nocleg na Węgrzech przed granicą.

  • 14. Data: 2010-09-15 17:32:52
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Lekcje z hoteli odrobiłem, przejrzałem starsze opisy. Jak uda się
    > dojechać dość daleko, to poszukam czegoś w normalnej cenie nie przy
    > samej autostradzie.

    od granicy slo-hr do makarskiej jechałem 4 godziny (bez szaleństw) a split
    jest bliżej. weź to pod uwagę planując godz. przyjazdu.

  • 15. Data: 2010-09-17 20:55:35
    Od: kakmar <k...@g...com>

    On Sep 14, 7:35 pm, "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    wrote:

> [...]
    > Bratysławę, potem zjeżdża na Breclav i w Austrii dobijasz do trasy
    > tradycyjnej jakieś 5 km. przed początkiem autostrady A5.

    I ta opcja ostatecznie wygrała, w Cieszynie już nastąpiła zmiana, po
    zasięgnięciu języka u autochtonów. Do Brna brak remontów, został już
    tylko niewielki kawałek jednopasmówki.

    > Ta Husakówka jest w
    > stanie bardzo kiepskim ale jest kompletnie pusta, Politie nie widać no i
    > dwupasmówka.

    Nie wiem czy o tym samym myślimy, ale jechałem autostradą (coś jakby
    prawie) Brno - Bratysława, taka betonowa, z wybojami (ale jakoś je
    kleją czy piłują i jest lepiej niż 2 lata temu, lewy i szybko).

    Powyżej 180 nawet te płyty betonowe jakoś przestały dudnić. W
    > każdym razie ja tam sobie mocno pofolgowałem :)

    Czyli ta droga ;) zjazd właśnie w Breclav i do nowego kawałka A5
    trzeba dojechać podziwiając wpływ europejskiej polityki rolnej na
    życiowe wybory austriackiego chłopa. Ale długo to nie trwa i ogólnie
    polecam zamiast permanentnego korka do Żiliny.

    --
    kakmaratgmaildotcom