  • 1. Data: 2011-09-09 23:02:11
    Temat: W-wa - Katowice w niedziel
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Potrzebuję być w Katowicach na godz 10AM

    Myślicie, że jest sens jechać autem? Pociąg W-wa Katowice jedzie około 3h.
    Na obydwa transfery musze doliczyć po 30 min i rezerwę na kupienie biletu.
    Wyjdzie z 4,5 pociagiem. Navi pokazuje 290km i 3:45.

    Ile czasu potrzebuję aby dojechać do Katowic obecnie?

  • 2. Data: 2011-09-10 08:43:56
    Temat: Re: W-wa - Katowice w niedziel
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-09-09 23:02, Arbiter pisze:
    > Potrzebuj? by? w Katowicach na godz 10AM
    >
    > My?licie, ?e jest sens jecha? autem? Poci?g W-wa Katowice jedzie oko?o 3h.
    > Na obydwa transfery musze doliczy? po 30 min i rezerw? na kupienie biletu.
    > Wyjdzie z 4,5 pociagiem. Navi pokazuje 290km i 3:45.
    >
    > Ile czasu potrzebuj? aby dojecha? do Katowic obecnie?

    Loteria. Ja kato-wawa we wtorek rano start 6 przyjazd 10.30. Powrót
    wtorek 14.15 przyjazd 19.45. Dłużej bo wracając pod Rawą na zwężeniu
    popsuł sie TIR i był ruch wahadłowy. A przed Piotrkowem to miałem fuksa
    bo jakieś tylko kilka aut przede mną Tir zaparkował w bagażniku
    osobówki (też na zwężeniu) i załapałem się na pierwszą rudnkę wahadła.
    Oczywiście oby dwóch przypadkach ruch był sterowany tylko i wyłącznie
    przez kierowców.
    Ale w niedzielę będzie luźniej więc myślę że w 4.5 to da radę nawet jak
    wyskoczy jakaś niespodzianka.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan

  • 3. Data: 2011-09-10 09:32:43
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Loteria. Ja kato-wawa we wtorek rano start 6 przyjazd 10.30. Powrót wtorek
    > 14.15 przyjazd 19.45. Dłużej bo wracając pod Rawą na zwężeniu

    dzieki. Czyli w miarę rozsądnie.

  • 4. Data: 2011-09-10 13:42:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Sep 2011 09:32:43 +0200, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

    >Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    >dzieki. Czyli w miarę rozsądnie.

    O ile nic się na zwężce nie zdarzy. Bo jak trafisz na stłuczkę, albo
    nawet małą obcierkę z udziałem ciężarówki to stoisz i gryziesz
    kierownicę z bezsilności.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2011-09-11 22:13:51
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Loteria. Ja kato-wawa we wtorek rano start 6 przyjazd 10.30. Powrót wtorek
    > 14.15 przyjazd 19.45. Dłużej bo wracając pod Rawą na zwężeniu

    no więc pojechałem i wróciłem i jestem super zaskoczony

    Warszawa-Katowice: niedziela 5AM - Warszawa, dojazd Katowice mniej więcej
    środek miasta godz 8:50AM czyli <4h.
    Katowice-Warszawa: powrot od godz 14 do 18 (centrum miasta) = 4h.

    Kilka fotoradarów załadowanych, dystans 350km, jechałem z prędkością do
    100kmh. Średnia z komputerka w 2 strony 71 kmh wraz z wyjazdem i przyjazdem
    do miasta. Więc ogólnie super. Remont na trasie jest mega duży, praktycznie
    budowanie nowej drogi. Wygląda jakby potrzebowało to jeszcze ze 2 lata