  • Data: 2015-11-22 12:17:31
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-22 09:32, trolling tone wrote:

    > Niby jakie? Ja np. nie kręcę filmów, za to jestem melomanem.
    > Na oddzielnej karcie (noszonej w kieszonce etui) trzymam całą
    > kolekcję klasyki. Kolekcja cały czas rośnie, a mnie to wcale
    > nie martwi. Audio może być w 'wav', koncerty i opery z obrazem
    > itd. W razie czego tanio zmienię kartę na większą lub kupię
    > jeszcze jedną.

    http://allegro.pl/sandisk-128gb-micro-sdxc-class-10-
    ultra-80mbs-sd-i5806349778.html

    http://www.ceneo.pl/37920585#mh=W0Q1YMq173007sandisk
    xXpV4gc4iFDMbPfa-mf69iEkyhOQpTqy05qj5USRSu86Ui9QFH_7
    8UgMso5FRixZ2iMwr6mgMUKluKcWaIvtr2FPx2vQ41UHtBXA65pP
    Rqt1v1LkAu-PCNdYGbIhEMt6zPeq7Htm82kuyIRKuMojNUkce6jo
    cWIHSFVkIrA7CCwuefh29Se18Umerhs9_Ggs0

    Niestey coraz czesciej takie dobrodziejstwo bedzie mozna sobie
    wetknac....wedle uznania jednak nie do telefonu.