eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5 › Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
  • Data: 2015-11-22 15:34:18
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "trolling tone" <a...@a...org> wrote in message
    news:5651ce97$0$22833$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na razie skromnie, dobija do 50 GB. Ale rośnie, jak już pisałem.

    W jakim tępie rośnie?

    A orientujesz się że dziś trenduje inny sposób używania
    music players? Mało kto dziś gromadzi swoje własne
    utwory na nośniku. Przeważa live streaming z serwisów
    takich jak Pandora, Beats czy Apple Music.
    http://www.digitalmusicnews.com/2015/10/25/pandora-h
    as-lost-1-3-million-listeners-since-apple-musics-lau
    nch/
    Ze swoją 50-gigową kolekcją należysz więc do grupy
    ginących na rynku dinozaurów :-)