-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.osn.de!195.114.241.69.MISM
ATCH!feeder.news-service.com!postnews.google.com!k25g2000prh.googlegroups.com!n
ot-for-mail
From: JD <j...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
Date: Sat, 29 May 2010 04:09:52 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 24
Message-ID: <b...@k...googlegroups.com>
References: <c1.01.3LD7cy$IZi@mike.oldfield.org.pl>
<a...@2...googlegroups.com>
<e...@4...com>
<e...@1...googlegroups.com>
<c1.01.3LKvHb$Iaq@mike.oldfield.org.pl>
<a...@4...googlegroups.com>
<7...@4...com>
<0...@u...googlegroups.com>
<g...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 210.230.131.28
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1275131392 21486 127.0.0.1 (29 May 2010 11:09:52 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sat, 29 May 2010 11:09:52 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: k25g2000prh.googlegroups.com; posting-host=210.230.131.28;
posting-account=ykyDQQoAAAAhPsUszGEocnuymGSS-tMU
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.3a4webm)
Gecko/20100518 MozillaDeveloperPreview/3.7a4webm,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284608
[ ukryj nagłówki ]On May 29, 6:59 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>
> Ale niedoskonalosci nie sa do pominiecia - straty w miedzi i w
> falowniku sa.
No nie sa, ale juz nie chcialem komplikowac sprawy. Przypuszczam, ze
falownik ma swoje "ulubione" napiecie wyjsciowe, przy ktorym osiaga
maksymalna sprawnosc. Jesli pominac odpornosc izolacji na przebicie
(wiem, nie mozna jej pominac) ;-) to zarowno sprawnosc jak i moc
maksymalna (obroty maksymalne) zaleza glownie od falownika.
> Przy stalym pradzie na uwzojeniu silnika wychodzi na to ze dosc stale
> sa. No i mozesz zejsc z obrotami do zera - moment jest, prad plynie,
> mocy na wale nie ma, a licznik sie kreci ..
Racja. Kazdy rzeczywisty silnik przy predkosci 0 ma sprawnosc 0. Ale
sprawnosc to nie wszystko, wazne jest tez ile tej energii i przez jaki
czas jest tracone (bo to decyduje o koncowym bilansie). W zatrzymanym
silniku synchronicznym napiecie jest minimalne -> mala moc strat. Do
tego silnik pracuje w tych warunkach przez ulamek czasu, wiec
calkowity wydatek energetyczny jest pewnie pomijalny w zestawieniu z
innymi stratami.
JD
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.10 22:28 Adam Płaszczyca
- 29.05.10 22:28 Adam Płaszczyca
- 30.05.10 05:13 JD
- 30.05.10 10:25 J.F.
- 30.05.10 10:31 J.F.
- 30.05.10 12:31 Adam Płaszczyca
- 30.05.10 13:51 Adam Płaszczyca
- 30.05.10 16:53 J.F.
- 31.05.10 01:02 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
Najnowsze wątki
- 2024-07-10 Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- 2024-07-10 Droga dwukierunkowa
- 2024-07-10 Elektryki są fajne
- 2024-07-10 Elektryki są fajne :(
- 2024-07-09 USB -> jack
- 2024-07-10 Kompakt WC z montażem
- 2024-07-10 Gorąco za oknem, to napisałem piosenkę o grupowiczach
- 2024-07-09 Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
- 2024-07-10 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-07-10 Białystok => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-07-10 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-10 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-07-10 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=