eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW pełni elektryczny samochód od Nissana › Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
    !aotearoa.belnet.be!news.belnet.be!feeds.phibee-telecom.net!feeder.news-service
    .com!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!42g2000prb
    .googlegroups.com!not-for-mail
    From: JD <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
    Date: Fri, 28 May 2010 06:42:56 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 19
    Message-ID: <a...@4...googlegroups.com>
    References: <a...@e...googlegroups.com>
    <h...@p...onet.pl>
    <c...@1...googlegroups.com>
    <c1.01.3L9wxn$IZE@mike.oldfield.org.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <1...@t...googlegroups.com>
    <c1.01.3LD7cy$IZi@mike.oldfield.org.pl>
    <a...@2...googlegroups.com>
    <e...@4...com>
    <e...@1...googlegroups.com>
    <c1.01.3LKvHb$Iaq@mike.oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: 210.230.131.28
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1275054176 28133 127.0.0.1 (28 May 2010 13:42:56 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 May 2010 13:42:56 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 42g2000prb.googlegroups.com; posting-host=210.230.131.28;
    posting-account=ykyDQQoAAAAhPsUszGEocnuymGSS-tMU
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.3a4webm)
    Gecko/20100518 MozillaDeveloperPreview/3.7a4webm,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2284467
    [ ukryj nagłówki ]

    On May 25, 7:16 am, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    >
    > Ciekawe, bo według mojej wiedzy silnikelektrycznypotrafiwzasadzie od
    > zera dawać pełną moc.

    Optymalnie sterujac silnikiem mozesz z niego wycisnac staly *moment*.
    A to daje liniowa moc w funkcji obrotow.

    Silnik szeregowy, owszem, daje stala moc ale trudno to nazwac
    optymalnym sterowaniem - przy niskich obrotach bierze prad zwarciowy,
    przy wyzszych prad spada aymptotycznie do zera (a wraz z nim moment).
    W jednym zakresie rdzen i uzwojenia sa przeciazone, w drugim -
    niewykorzystane.

    Poza tym, nie ma czegos takiego jak "moc od zera" - przy zerowych
    obrotach i skonczonym momencie z definicji dostajesz moc rowna 0.

    JD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: