  • 31. Data: 2010-05-21 08:16:30
    Temat: Re: W kwestii parkowania
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-21, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Nie przygladalem sie.
    >
    > AZ - nie bylo miziania.
    > Ja jestem przeciwko przemocy.

    Ale jakiej przemocy? Trzeba bylo zatrzymac sie, poglaskac
    i zapytac szanownego pana czy w ogole jest mu potrzebne do
    czegokolwiek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2010-05-21 08:21:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    > pewnie strasznie musiał mieć zawiedzioną minę, co?

    Nie przygladalem sie.

    AZ - nie bylo miziania.
    Ja jestem przeciwko przemocy.

    KJ
    PS. Poza tym strasznie wysoko mial to lusterko.

  • 33. Data: 2010-05-21 08:36:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:
    >Trzeba bylo zatrzymac sie, poglaskac
    > i zapytac szanownego pana czy w ogole jest mu potrzebne do
    > czegokolwiek.

    Bez sensu.

    Zaczeloby sie od Ty chuju, potem cos o rodzicach (o mamusi w
    szczegolnosci), potem zeszloby na dalsza czesc rodziny, itd, az bysmy
    doszli do tego ze mamy wspolnych kolegow na facebooku i bym msuial na
    koniec tego palanta dopisac do listy znajomosci.

    KJ

  • 34. Data: 2010-05-21 08:38:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > doszli do tego ze mamy wspolnych kolegow na facebooku i bym msuial na
    > koniec tego palanta dopisac do listy znajomosci.

    ROTFL

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 35. Data: 2010-05-21 08:49:02
    Od: mk <d...@t...pl>

    gonzik pisze:
    To na miejscach g,f staje bez zadnego utrudnienia dla innych.
    No nie wiem czy SM wyjaśniłaby Ci wtedy, że prakowować należy przy
    krawędzi jezdni.
    Pdr. M

  • 36. Data: 2010-05-21 09:05:05
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 21 Maj, 10:49, mk <d...@t...pl> wrote:
    > gonzik pisze:
    > To na miejscach g,f  staje bez zadnego utrudnienia dla innych.
    > No nie wiem czy SM wyjaśniłaby Ci wtedy, że prakowować należy przy
    > krawędzi jezdni.

    Rozumiem, ze dostales mandat za parkowanie motocyklem lub odcholowano
    Ci go?

    Osobiscie na takich miejscach g i f stawalem kilka, moze nawet
    kilkanasie razy wliczajac w to np. Wroclawski rynek i okolice. I co? I
    nic, niente, mandatu nigdy nie dostalem. Wbrew pozorom coraz wiecej
    "zlych puszkarzy" i zlej SM kmini ze jeden motocykl = jedna puszka
    mniej w zgielku ulicznym.

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 37. Data: 2010-05-21 09:31:27
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 10:36:13 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

> [...]
    > doszli do tego ze mamy wspolnych kolegow na facebooku i bym msuial na
    > koniec tego palanta dopisac do listy znajomosci.

    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 38. Data: 2010-05-21 14:54:18
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    > A to co on od macochy? Że se motura nie może zaparkować? Gdzie niby
    > powiedziane, że ma ustepować jakiejś puszce? Jeździsz moturem po ulicach? To
    > kurwa od jutra zapiedalaj polem, bo po ulicach puszki jeżdża i inne tiry a
    > Ty im drogę zajmujesz! Jakiś pojebany Misiek...

    Racja, mi motocykliści nie ustępują miejsca do parkowania, ja im nie
    ustępuję w ruchu, więc jesteśmy kwita:)

  • 39. Data: 2010-05-22 18:28:12
    Od: neuro <n...@g...com>

    Na mój gust, to nawet gdyby motocykl nie zaparkowal w tym miejscu,
    to i tak puszka by się tam nie zmieściła. A jeśli już, to tylko z
    wysiadaniem/wsiadaniem przez bagaznik przez pana obok ;]

    pozdr,
    p.