  • 21. Data: 2010-05-20 23:13:38
    Temat: Re: W kwestii parkowania
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Tyle w tym temacie.

    Gonzik odpusc...
    Przeciez tu wystarczylo stanac niecaly metr w lewo - przed slupem, bo
    samochód i tak sie nie zmiesci a motocykl nie blokowalby miejsca po prawej
    które jest czasem bezcenne.
    Normalny czlowiek tak nie zrobi a glupi i tak nie zrozumie o czym mówisz.
    Mam wrazenie, ze pól tej grupy to kretyni którzy uwazaja sie za lepszych,
    wspanialszych i nawszystkimsieznajaych i ze im wolno zap....lac 200km/h
    przez miasto bo przeciez jezdza szybko ale bezpiecznie a policja która ich
    lapie to jakies "psy", które sie czepiaja zamiast lapac przestepców.
    Aaaaaa no i tlumik trzeba koniecznie zdemontowac, zeby pól miasta w nocy
    wiedzialo ze miszcz jedzie.

    Sam parkuje raczej w "dziurach" zeby nie utrudniac ludzim zycia (bo ja sie
    tam zmieszcze a samochód nie), ale czasem widze motocykle zaparkowane na 2
    miejscach dla samochodów - chyba tylko po to zeby wlasciciel odpowiednio
    zaprezentowal swój jedyny, najwspanialszy i najglosniejszy we wsi sprzet.

    Jak ktos parkuje ewidentnie zle albo Cie zablokuje to wystarczy zatrzymac
    pierwszy przejezdzajacy radiowóz i po sprawie (sprawdzone). A jak parkuje
    wqrwiajaco, ale legalnie to niestety musi wystarczyc usmiech politowania.

  • 22. Data: 2010-05-21 05:51:35
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 20 Maj, 21:18, AZ <a...@g...com> wrote:

    >Mog postawic chociazby przy parkomacie albo przy scianie obok kratki A
    >tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.

    Podejdź do tego tak:
    zostawił miejsce dla drugiegi motocykla.
    Pozdrawiam - JK.

  • 23. Data: 2010-05-21 06:16:48
    Od: Barnaba <p...@g...com>

    On 21 Maj, 07:51, "JK" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Podejdź do tego tak:
    > zostawił miejsce dla drugiegi motocykla.
    > Pozdrawiam - JK.

    Kolina wykazala przejaw inteligencji :)

    Gonzik, wiadomo ze nalezy parkowac tak aby wszyscy sie miescili, ale
    pisanie o motocykliscie ze ma glowe w dupie tylko dlatego ze wrociles
    do chaty zmeczony po jezdzie w korku i Ci zylka prawie pekla - jest
    IMO nie na miejscu. Nie zapomnij ze oprocz moturow i puszek sa jeszcze
    piesi. Widze co sie dzieje na Nowodworach, gdzie mieszkaja debile co
    parkuja na kazdym dostepnym m^2 (chodnik, sciezka rowerowa (!),
    trawnik etc..). Swiat jest kuwra nie kreci w okol srodka transportu.
    Ide na zajecia. Elo.

    --
    Pozdrawiam,
    Barnaba

  • 24. Data: 2010-05-21 06:31:40
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gonzik pisze:
> [...]
    PA6dEAnHSUaLgA?feat=direc....

    > Mog postawic chociazby przy parkomacie albo przy scianie obok kratki A
    > tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.

    przede wszystkim nic złego nie zrobił, to raz. dwa, a co jeśli tak
    zaparkował miedzy autami, które tam stały jak parkował? potem się
    okolica rozjechała i tak to wygląda. przesadzasz.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 25. Data: 2010-05-21 06:34:37
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gonzik pisze:

    > Uwierz mi na tej ulicy jest ponad 10c miejsc gdzie by stanal nikomu
    > nie zawadzajac.

    no, i zajął jedno z nich.
    uspokój już się. kartke temu srebnemu napisz, zeby sie parkowac naumiał.

  • 26. Data: 2010-05-21 06:36:24
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WS pisze:
    > wstawianie tego typu zdjec (moto czy tez samochodow) - a zwlaszcza
    > ocenianie kierowcow na ich podstawie jest o tyle bez sensu, ze nie
    > mozna stwierdzic w jaka sytuacje zastal parkujac... czasem nie ma
    > wyboru - parkuje sie w jedynym wolnym miejscu i jak odjada sasiedzi to
    > wyglada to kretynsko

    o właśnie.

  • 27. Data: 2010-05-21 07:53:59
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 21 Maj, 01:13, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:

    > Gonzik odpusc...
    ty też mogłeś sobie odpuścić poniższy bełkot

  • 28. Data: 2010-05-21 08:01:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > To by jakiś przechodzień powiedział, że pół chodnika zajął. Stanął
    > chłop blisko słupa więc całego miejsca nie zajął, bez przesady, źle to
    > stanął tym srebrnym samochodem.

    Jesli przyjechal moto po tych samochodach co stoja to chujowo zrobil i tyle.

    Mogl stanac obok srebrnego i wtedy miedzy nim a czarnym by sie zmiescil
    samochod. Mogl stanac kolo drzewka i juz by w ogole nikomu w niczym nie
    przeszkadzal.

    Tyle ze moze wczesniej byly tam inaczej poparkowane auta itd...

    I ogolnie to rysa na wizerunku, no :-)
    A powinnismy dbac o image, bo juz sie znacznie poprawilo wszyscy nas
    kochaja. Do tego stopnia, ze dzis jeden bus chcial mnie przytulic.
    Prawymi drzwiami. Ale powiedzialem ze tak dobrze to sie jeszcze nie
    znamy i ze sie do roboty spiesze.

    KJ

  • 29. Data: 2010-05-21 08:02:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-21, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

> [...]
    > kochaja. Do tego stopnia, ze dzis jeden bus chcial mnie przytulic.
    > Prawymi drzwiami. Ale powiedzialem ze tak dobrze to sie jeszcze nie

    A przynajmniej poglaskales go za to po lusterku?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2010-05-21 08:04:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:
> [...]
    > kochaja. Do tego stopnia, ze dzis jeden bus chcial mnie przytulic.
    > Prawymi drzwiami. Ale powiedzialem ze tak dobrze to sie jeszcze nie

    pewnie strasznie musiał mieć zawiedzioną minę, co?