    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: W każdym kraju znajdzie się jakiś cieć
    Date: Fri, 27 Feb 2009 11:08:23 +0100

    On Thu, 26 Feb 2009, jakuboff wrote:

> [...]
    [...]
    > Masz 100% racji!
    > Patrzę tylko na całą sprawę z perspektywy tego gościa i pod kątem
    > konsekwencji tego co się zdarzyło. Dla mnie to po prostu prowokator. Wiedział
    > gdzie wchodzi, wiedział, że się przyczepią, nie chciał skasować zdjęć (a nie
    > sądzę, że na karcie miał zdjęcie życia), i wreszcie poskarżył się w
    > telewizji.

    Przepraszam, ale kto w tym układzie wychodzi na głupka?
    I dlaczego nikt nie zadaje pytania, dlaczego wyrzucane są środki
    publiczne, jeśli już pominąć sprawę zbędności w ogóle wtykania
    się w zdjęcia, to bezsensu "konstrukcji" którą mozna równie
    łatwo (jak opisano wyżej) ominąć?

    > To trochę tak jak bezczelne robienie zdjęć policji czy ochronie w
    > tym powracającym jak bumerang centrum handlowym. Szukanie zaczepki :) Dlatego
    > reakcja była jaka była.

    Reakcja dowodzi po prostu istnienia bezprawia.

    > spychologia odpowiedzialności. Wiem, że to ignorancja i hipokryzja,

    No tu się zgadzamy :)

    > ale wszystko po to byśmy się pozornie czuli bezpieczniej :)

    A tu już zdecydowanie nie.
    Przede wszystkim pozorowane prowadzenie walki (z czymkolwiek) powoduje
    wzrost niebezpieczeństwa.
    Pozorowana walka np. ze złodziejami powoduje że okradani czują się
    MNIEJ bezpiecznie.

    pzdr, Gotfryd