  • 1. Data: 2010-12-11 21:15:38
    Temat: W jakich sedanach da się siedzenia rozłożyć na płasko?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    Rozglądałem się za samochodem kombi, najbardziej odpowiada mi coś a'la
    Peugeot Partner, tym bardziej, że mam w rodzinie od 11 lat, przejechane
    280kkm i jest super. Ale stwierdziłem, że nadadzą się również przestronne
    sedany.

    Najważniejsza potrzebna cecha - tylna kanapa do złożenia zupełnie na płasko
    (lub jej część), tak żeby mieć płaską, równą przestrzeń od przednich siedzeń
    aż do końca. Fajnie by było, gdyby się dało to przynajmniej częściowo
    kontynuować jeszcze na siedzenie pasażera (złożenie na płasko, żeby coś od
    bagażnika sięgało prawie po deskę rozdzielczą. Są takie?

    Proszę o polecenie modeli, w których przynajmniej tylne siedzenia składają
    się na zupełnie płasko. Celuję w coś z półki 10-15kzł. Nie najmniejsze -
    wszelkie Lanosy, Thalie, Albea, Siena odpadają. Im młodsze tym lepsze,
    najlepiej 2004 wzwyż. Auta o naprawdę dobrej reputacji, powiedzmy od 2001
    wzwyż.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 2. Data: 2010-12-11 22:29:59
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:ie0m2o$7o5$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > na płasko, żeby coś od bagażnika sięgało prawie po deskę rozdzielczą. Są

    Jak ci zagłówki nie przeszkadzają i zupełna płaskość może być pofałdowana to
    może coś znajdziesz

    > wszelkie Lanosy, Thalie, Albea, Siena odpadają. Im młodsze tym lepsze,
    > najlepiej 2004 wzwyż. Auta o naprawdę dobrej reputacji, powiedzmy od 2001
    > wzwyż.

    Zobacz Hyundai Sonata.

  • 3. Data: 2010-12-12 08:49:37
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-12-11 21:15, =Marcos= pisze:
    (...)
> [...]
    > przynajmniej częściowo kontynuować jeszcze na siedzenie pasażera
    > (złożenie na płasko, żeby coś od bagażnika sięgało prawie po deskę
    (...)

    Dacia Logan MCV.
    pwz

  • 4. Data: 2010-12-12 12:28:20
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Dacia Logan MCV.

    Tylko jedna uwaga, podłoga w tym samochodzie nie jest równa żeby nie
    powiedzieć że wygląda jak pomiętolony płat folii aluminiowej, którą ktoś
    próbował wyprostować.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-12-12 12:39:07
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-12-12 12:28, kml pisze:

    > Tylko jedna uwaga, podłoga w tym samochodzie nie jest równa żeby nie
    > powiedzieć że wygląda jak pomiętolony płat folii aluminiowej, którą ktoś
    > próbował wyprostować.

    ??? Nie wiem, z jakim egzemplarzem miałeś do czynienia. U mnie
    powierzchnia bagażnika płaska i "niepomiętolona".
    pwz

  • 6. Data: 2010-12-12 12:44:43
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > (...)
    >
    > Dacia Logan MCV.

    Dacia Logan MCV pasowałaby mi idealnie, ale rzadko można dorwać jakąś
    poniżej 15kzł. A w zwykłej Dacii Logan da się rozłożyć siedzenia?

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 7. Data: 2010-12-12 13:03:59
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    W dniu 2010-12-12 12:44, =Marcos= pisze:

    > Dacia Logan MCV pasowałaby mi idealnie, ale rzadko można dorwać jakąś
    > poniżej 15kzł. A w zwykłej Dacii Logan da się rozłożyć siedzenia?

    Przeciez przed chwila odrzuciles wszelkie "Lanosy, Thalie, Albea, Siena"
    - to niby ze Logan to wyzsza polka?

    Za 15k ja bym kupil Astre G kombi, rocznik 2003-2004. Duzy wybor,
    dostepne i w dobrych cenach czesci. Do tego - tak jak chciales - kombi
    (nie jestem pewien co do 'calkiem plaskiego skladania sie siedzen').

    Kwik

  • 8. Data: 2010-12-12 14:56:01
    Od: pwz <p...@o...eu>

    > Dacia Logan MCV pasowałaby mi idealnie, ale rzadko można dorwać jakąś
    > poniżej 15kzł. A w zwykłej Dacii Logan da się rozłożyć siedzenia?

    W zwykłem AFAIK niestety nie.
    pwz

  • 9. Data: 2010-12-12 16:20:24
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > i w dobrych cenach czesci. Do tego - tak jak chciales - kombi (nie jestem
    > pewien co do 'calkiem plaskiego skladania sie siedzen').

    Miałem wrażenie, że Logan to właśnie taka klasa wielkości jak Astra i ciut
    większa od Sieny tudzież Lanosa. Ale może to tylko wrażenie. Zbadam wymiary.

    --
    Marcos
    marcos [AT] wyprawa . info

    http://www.wyprawa.info

  • 10. Data: 2010-12-12 17:57:37
    Od: Kwik <k...@i...pl>

    W dniu 2010-12-12 16:20, =Marcos= pisze:

    > Miałem wrażenie, że Logan to właśnie taka klasa wielkości jak Astra i
    > ciut większa od Sieny tudzież Lanosa. Ale może to tylko wrażenie. Zbadam
    > wymiary.

    Sadzilem ze mowisz o jakosci wykonczenia, niezawodnosci itd itp. Jesli
    chodzi o wymiary to jest to podobny segment, watpie czy beda istotne
    roznice.

    Mozesz tez popatrzec na starsze Vectry B - to sa auta ktore naprawde
    trudno zajechac.

    Kwik