  • 71. Data: 2009-04-28 12:26:01
    Temat: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    <r...@m...com> wrote in message
    news:158a.0000012b.49f6dd97@newsgate.onet.pl...

    Za niedlugo bedzie trzeba nie tylko sikacza blokowac ale i oneta... niestety

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 72. Data: 2009-04-28 15:34:48
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-28 13:48, Użytkownik Monster napisał:

    > Niezapłacenie za usługę jest gwałtem,czy oszustwem?:-)

    Przed wojna było gwałtem, teraz jest oszustwem.

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2009-04-28 15:53:24
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 28 Apr 2009 17:34:48 +0200
    RadoslawF <r...@g...pl> wrote:

    > Przed wojna było gwałtem, teraz jest oszustwem.

    Przed I WŚ, II WŚ czy Stanem Wojennym?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 74. Data: 2009-04-28 16:27:50
    Od: t...@g...com

    On 28 Kwi, 09:12, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > NIe mielismy kamizelek. Zreszta od przodu to i tak malo je widac. Gora
    > zaslonieta przez szelki plecaka a dol przez szybe i owiewke.

    hmmm to ja juz z tego nie rozumiem zbyt wiele
    mowiono, ze pojechales z pasazerem..
    a te szelki ?
    albo sie ubierasz z "plecaczkiem" w jedne szelki
    albo nosisz plecak podczas jazdy z pasażerkiem
    albo naprawde było Was kilku na gsxf'ach
    ?

  • 75. Data: 2009-04-28 17:00:58
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
> [...]

    >albo sie ubierasz z "plecaczkiem" w jedne szelki
    >albo nosisz plecak podczas jazdy z pasażerkiem
    >albo naprawde było Was kilku na gsxf'ach

    Wez pomysl troche i przeczytaj watek
    Bo albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem albo bezsensu trollujesz.
    Tak czy inaczej do niewidzenia

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 76. Data: 2009-04-28 17:20:40
    Od: t...@g...com

    On 28 Kwi, 19:00, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

> [...]

    Moze popelnilem blad bo najpierw czytalem a potem myslalem..
    Ale inaczej nie potrafie.
    Nie troluje tylko faktycznie nie rozumiem o co chodzi z tymi szelkami.
    Widze, ze sie gniewasz bo zamiast Cie wspierac jak reszta grupy
    wsparcia,
    zadaje niepotrzebne pytania.
    Z tym ze to jest grupa dyskusyjna.
    A jak chciales tylko wyzalic sie swoim kolegom to mogles gdzie
    indziej.

  • 77. Data: 2009-04-28 17:49:50
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Moze popelnilem blad bo najpierw czytalem a potem myslalem..
    > Ale inaczej nie potrafie.
    > Nie troluje tylko faktycznie nie rozumiem o co chodzi z tymi szelkami.
    Ale czego nie rozumiesz? Ze plecak ma szelki?

    > Widze, ze sie gniewasz bo zamiast Cie wspierac jak reszta grupy
    > wsparcia,
    > zadaje niepotrzebne pytania.
    :)
    > Z tym ze to jest grupa dyskusyjna.
    > A jak chciales tylko wyzalic sie swoim kolegom to mogles gdzie
    > indziej.
    Ok. Lopatologicznie.
    Jezdze z "plecaczkiem" i plecakiem bo inaczej nie mam mozliwosci przewiezc
    rzeczy. Plecak, nie "plecaczek", ma szelki zeby sie trzymal. Ja zakladam
    plecak bo 20 kg zalozone na tyl powoduje, odciazenie przodu i w efekcie
    wiotkosc motocykla w zakecie. Powod drugi to taki, ze "plecaczek" nie musi
    dzwigac ciezkiego plecaka. Jak zalozysz kamizelke _na kurtke_ to na to
    zakladasz jeszcze plecak, nie "plecaczka". Jak juz masz go na plecach to
    szelki ukladajac sie na kurtce skutecznie zaslaniaja kamizelke na wysokosci
    ramion. Reszte zaslania szyba i owiewka motocykla. W ten sposob kamizelka
    jest slabo widoczna od przodu motocykla.
    Cieszesiezemoglempomoc.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 78. Data: 2009-04-28 18:18:18
    Od: t...@g...com

    On 28 Kwi, 19:49, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > Cieszesiezemoglempomoc.

    dzieki
    wszystko jasne :))
    Ubierasz sie w ciuchy motocyklowe,
    zakladasz plecak z 20kg-owym ladunkiem
    po czym na tej samej kanapie siada jescze twoja pasazerka
    Teraz juz wiem czego nie rozumialem

  • 79. Data: 2009-04-28 18:33:09
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > rzeczy. Plecak, nie "plecaczek", ma szelki zeby sie trzymal. Ja zakladam
    > plecak bo 20 kg zalozone na tyl powoduje, odciazenie przodu i w efekcie
    > wiotkosc motocykla w zakecie

    Wozisz 20kg na plecach? Nie obawiasz się, że w trakcie ślizgu zaczniesz żyć,
    życiem plecaka?

    pozdr.
    Mystik

  • 80. Data: 2009-04-28 19:50:22
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-28 17:53, Użytkownik Sqeeb napisał:

    > Przed I WŚ, II WŚ czy Stanem Wojennym?

    Przed II wś.