  • Data: 2009-04-28 11:46:21
    Temat: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Od: "Monster" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "WS" napisal w wiadomosci

    > mnie juz (chyba) nic nie zdziwi na drodze...
    > mnie nie zuwazyl facet w maluchu jadac wiczorem z przeciwka
    > (oczywiscie oba swiatla sprawne i wlaczone) - zatrzymal sie chcac
    > skrecic w lewo (do wlasnej bramy) i ruszyl wjezdzajac jakies 2-4m
    > przed moj samochod - dobrze, ze nie jechalem wtedy na moto... -
    > tlumaczyl sie, ze tam jest pod gorke, wszyscy sie rozpedzaja i czesto
    > go wyprzedzaja jak skreca, wiec patrzyl w lusterko :)

    Zdziwi,zdziwi,wczoraj panna L-ka próbowala zmasakrowac mi drzwi w puszce
    zmieniajac pas,zastanawialem sie komu powinienem urwac lusterko,chyba
    instruktorowi?

    Motocyklowe z zeszlego tygodnia- chyba ul. Wroclawska/Radiowa,na odcinku
    kilkuset metrów takie zdarzenia:oszolom zawracajacy z prawego pasa przez
    podwójna ciagla,udalo sie wyhamowac(predkosc przepisowa na szczescie),dalej
    babka wyskoczyla fokusem z zatoki,ucieklemm na lewy,wydalo i.....pier...
    TRAMWAJ centralnie przejezdza przez skrzyzowanie majac czerwone swiatlo(moje
    zielione palilo sie juz dluugo)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec