  • 1. Data: 2010-01-16 10:21:06
    Temat: W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji:
    Od: "anilok" <a...@w...fm>

    W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następujących promocji:
    darmowy numer w Play Fresh
    2x więcej na starterze Play Fresh

    Promocje zostają przedłużone do odwołania.

    Źródło: Blogplay.pl

  • 2. Data: 2010-01-16 13:49:40
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Użytkownik "anilok" <a...@w...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > darmowy numer w Play Fresh
    > 2x więcej na starterze Play Fresh
    >
    > Promocje zostają przedłużone do odwołania.

    Co to da - jak kupisz play, to wszyscy dzwoniący do Ciebie wykosztowują sie
    na 0,70 za 1min
    Ten patent wykańcza play.

    Maciek

  • 3. Data: 2010-01-16 14:09:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DeSola" napisał:

    > jak kupisz play, to wszyscy dzwoniący do Ciebie wykosztowują sie na 0,70
    > za 1min

    I dobrze - niech wiedzą, że ględzenie o Maryni D. kosztuje. Mój czas i ich
    pieniądze. Jak nie szanują tego pierwszego, to może uszanują to drugie i
    zaczną się streszczać.

    > Ten patent wykańcza play.

    Zasmuciłem się niesłychanie bardzo.

    JoteR

  • 4. Data: 2010-01-16 14:12:10
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    > Zasmuciłem się niesłychanie bardzo.

    Nie gniewaj się, nie napisałem tego po to, żeby Cię zaatakować albo atakować
    w ogóle play.
    Sam żałuje, że tak jest, bo kończy mi się umowa z plusem i poszedłem do
    salonu play żeby rozważyć ich opcję.
    Ale na moje pytanie co z tymi wszystkimi dzwoniącymi którzy będą bulić do
    mnie 0,70 sprzedawca po prostu bezradnie rozłożył ręcę w pustym salonie
    playa i nawet nie próbował wytaczać jakiś argumentów - bo na to nie ma
    argumentów. RIP play.

    pozdrawiam i nie smuć się :-)

    Maciek

  • 5. Data: 2010-01-16 14:14:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    DeSola pisze:
    > Użytkownik "anilok" <a...@w...fm> napisał w wiadomości

    > Co to da - jak kupisz play, to wszyscy dzwoniący do Ciebie wykosztowują sie
    > na 0,70 za 1min
    > Ten patent wykańcza play.

    Nie wszyscy - niektórzy płacą 5gr/min. Zresztą jakie to ma znaczenie?
    Niech ci "wszyscy" wybiorą sobie taką taryfę, aby nie płacić 70gr/min do
    play.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-01-16 14:28:36
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "DeSola" news:hishfp$4mh$1@news.onet.pl

> [...]
    > mnie 0,70 sprzedawca po prostu bezradnie rozłożył ręcę w pustym salonie
    > playa i nawet nie próbował wytaczać jakiś argumentów - bo na to nie ma

    Ale to pytanie to chyba powinieneś kierować do swojego obecnego operatora.
    Stawki MTR poszły w dół a W3 nadal stuka swoim klientów aż miło.

  • 7. Data: 2010-01-16 14:34:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DeSola" napisał:

    > Sam żałuje, że tak jest, bo kończy mi się umowa z plusem i poszedłem
    > do salonu play żeby rozważyć ich opcję.

    Ja regularnie przeglądam oferty Plusa, bo chętnie bym do nich wrócił, ale
    ich cenniki to jakaś nieustająca żenada. 61 groszy za minutę w 2010 roku?
    Tam chyba już wszyscy się z Mumio na łby pozamieniali.

    > Ale na moje pytanie co z tymi wszystkimi dzwoniącymi którzy będą bulić
    > do mnie 0,70

    Ale Ty chcesz mieć jak najlepsze warunki dla siebie, czy wzorem
    Gustawa/Konrada "cierpieć za miliony"? ;->

    > sprzedawca po prostu bezradnie rozłożył ręcę w pustym salonie

    Tym gestem chciał zapewne wyrazić "to niech też przyjdą do nas" ;-)

    > RIP play.

    Pogłoski o śmierci Play, aczkolwiek pojawiają się tu regularnie, są nadal
    mocno przesadzone.

    JoteR

  • 8. Data: 2010-01-16 16:54:15
    Temat: Re: W dniu dzisiejszym Play poinformował o przedłużeniu następuj?cych promocji:
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "DeSola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ale na moje pytanie co z tymi wszystkimi dzwoni?cymi którzy będ? bulić do mnie
    > 0,70 sprzedawca po prostu bezradnie rozłożył ręcę w pustym salonie playa i
    > nawet nie próbował wytaczać jaki? argumentów - bo na to nie ma argumentów.

    Co mnie obchodzi, że inni mają drożej. Dla mnie ważne, abym ja miał tanio. Kogoś
    nie stać dzwonić do play? Niech zmieni sieć.

  • 9. Data: 2010-01-18 08:50:53
    Temat: Re: W dniu dzisiejszym Play poinformowa? o przed?u?eniu nast?puj?cych promocji:
    Od: Toworek <T...@0...com>

    W dniu 2010-01-16 14:49, DeSola pisze:
    > U?ytkownik "anilok"<a...@w...fm> napisa? w wiadomo?ci

    > Co to da - jak kupisz play, to wszyscy dzwoni?cy do Ciebie wykosztowuj? sie
    > na 0,70 za 1min
    > Ten patent wyka?cza play.
    >
    > Maciek

    nie kłam.

    w mbank mobile bez łaski, w prepaidzie jest 19gr (lub 27 jak się nie znajdzie kodu
    promocyjnego na stronie) za 1 min do play.

  • 10. Data: 2010-01-18 09:42:28
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>

    Toworek pisze:
    > nast�puj�cych promocji:

    > wykosztowujďż˝ sie

    > nie kĹ?am.
    >
    > w mbank mobile bez Ĺ?aski, w prepaidzie jest 19gr (lub 27 jak siÄ? nie
    > znajdzie kodu promocyjnego na stronie) za 1 min do play.

    Już niedługo. Patrz kilka wątków wcześniej - zmianna cennika od 15.02