eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang] › Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Date: Sun, 23 Oct 2011 11:32:51 -0500

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j80lnh$884$1@news.onet.pl...

    > Obudowa telefonu/smartfonu cala barwiona, bez lakieru? Tak.

    Przyglądnij się jak wygląda jakaś stara płyta CD, a o płyty CD się
    chucha i dmucha, nie wyciera się jej po kieszeniach czy blatach biurek.

    > Tu rozdzielczosc ma drugorzedne znaczenie. Samsung U600 mial rozdz 320x240
    > i ekran pewnie ze 2". Taka sama rozdz. miala wiekszosc PPC z ekranami
    > 3,5-3,7" Zdecydowanie bardziej odpowiadala mi wielkosc ekranu tych drugich
    > urzadzen.

    No ale właśnie porównujemy te same wielkości ekranu. N8 mając
    mniejszą rozdzielczość daje nieadekwatną czytelność czcionek...
    Musisz je powiększać aby były czytelne powodując że niewiele Ci
    się mieści na ekranie. W iPhone4 czyta się tekst bardzo komfortowo,
    czytelność malutkich czcionek jest rewelacyjna. Masz podobno iP4
    to jesteś w stanie sam sobie porównać różnicę. Widziałem kilka
    innych telefonów z tą samą wielością ekranu co iP4 ale mniejszą
    rozdzielczością (ale N8 nie widziałem) i różnica jest jak niebo a ziemia.

    > Pytalem, poniewaz ciekaw jestem jak to sie sprawdza w praniu. GPS musi
    > pracowac, pytanie czy caly czas czy tylko gdy teleon poczuje ze jest
    > ruszony. Jak szybko zlapie fixa po wyjsciu powiedzmy z biura do samochodu
    > ile dodatkowo wciagnie baterii itd. Slowem : czy to nie bedzie inna
    > odmiana funkcjonalnosci Siri.

    Fixa łapie natychmiast: 2-3 sekundy. Telefon "wie" gdzie jest nawet
    w budynku bo się dodatkowo posiłkuje triangulacją wież komórkowych.
    Problemy mam tylko gdy trzymam telefon w przedniej kieszeni
    jeansów jadąc na rowerze - zdarza się mu wtedy zgubić w lesie GPSa
    - pewnie zasłonięty ze wszystkich stron przewodzącym ciałem człowieka
    powoduje problemy z odczytem sygnału satelitów... i dlatego myślę
    o kupieniu sobie uchwytu na kierownicę rowera :-))))