  • 361. Data: 2010-09-29 12:52:26
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > jeszcze
    >
    > "Akurat miałem auto z lpg, wcale nie takie duże, więc wiem, że spalanie
    > poniżej 10 l, jest nierealne."

    Gdzie widzisz sprzeczność?
    Chcesz udowadniać, że są duże auta palące poniżej 8 l benzyny?
    Proszę bardzo, ale mnie w to nie mieszaj.
    Idź na grupę z bajeczkami na dobranoc.

  • 362. Data: 2010-09-29 12:53:06
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dyskusja trwała o tym czy w Polsce robotnik zarabia 2 czy 3 razy mniej niż
    > w UK, czy proporcja jest inna.

    Nie, jeżeli już to dyskusja była o 'złomie samochodowym'.

    > Minimalna płaca była jednym z jej parametrów.
    > Jeśli włączyłeś się w dyskusję, to znaczy że bierzesz w niej udział.

    Tak, ta minimalna płaca w konkretnej kwocie jest ustalana min. w
    porozumieniu z 'lobby' pracodawców i stąd mój post. Jeżeli nie chciałeś o
    tym dyskutować trzeba było nie kontynuować pod moim postem tylko we
    właściwym wątku.

    > Nie zrobiłeś tego, więc po prostu pierdziele nie na temat,

    Tak, wiem że pierdzielisz nie na temat, jak zwykle zresztą.

  • 363. Data: 2010-09-29 12:54:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, jeżeli już to dyskusja była o 'złomie samochodowym'.

    I owszem.

    > Tak, ta minimalna płaca w konkretnej kwocie jest ustalana min. w
    > porozumieniu z 'lobby' pracodawców

    Ale nie ma żadnego znaczenia przy określaniu ile zarabia fizyczny.

    Zresztą - chcesz sobie pierdzielić dalej w kółko o swoim ciężkim losie
    jełopa poszkodowanego przez system, któremu nikt nie chce płacić tyle ile
    sobie wymarzył, to sobie pierdziel.
    Beze mnie.
    EOD

  • 364. Data: 2010-09-29 12:55:43
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 29.09.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Rozumiesz co czytasz?
    > Jeśli, nie to po jakiego odpowiadasz?
    > Czy sam na poczekaniu jakieś brednie wymyślasz?
    >
    > HINT: Nic nie pisałem o ekologii - pisałem że olej spalany przez złoma
    > jadącego przede mną mi ŚMIERDZI i że tego nie lubię.

    No jesli to nie jest ekologiczny argument, to chyba nie rozumiesz o czym
    piszesz. BTW ani słowem nie napisałeś o kontrargumencie że to nowe auta
    mają normy i realne zużycia oleju większe niż stare - i serwisy mają to
    głęboko, a ja mając auto które spalałoby 1l oleju na 1000km byłbym _bardzo_
    zaniepokojony i nie wybrałbym się tym autem dalej niż przysłowiowe "w około
    komina". Na prawdę nie wiem jak to się dzieje że moje 21 letnie audi w
    którym nigdy silnik nie był w ogóle otwierany (poza rozrządem) spala
    od pełnego do połowy miarki na bagnecie na 15kkm. O obłoku czarnego dymu
    z nowych diesli na kick-down nie wspomną - bo tak ma być, bo coś tam
    przepala - no fajnie.

    > Oczywiście.
    > Nigdy nie wiem czy taki czteroślad nie rozjedzie się akurat gdy będzie się
    > do mnie zbliżał.

    Ile masz tych czterośladów? Na prawdę uważasz że wszystkie stare auta miały
    dzwony itd? Mój nie miał. Pewnie jakieś tam stłuczki parkingowe czy szyba na
    włamie, ale nie jest składany z 2.

    > Nieprawda.
    > Znowu sobie jakś bzdurę dopowiedziałeś.

    No wiesz, poczytaj może wątek.

    > Wcale nie tylko nowe, chodzi wyłącznie tylko brak starych spoza Polski.

    No to się wyprowadź do Niemiec, będziesz miał tam raj, zresztą proponowałeś
    to rozwiązanie, a jakoś do siebie go nie zastosujesz.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 365. Data: 2010-09-29 12:56:09
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-28 12:41, Cavallino pisze:
    > Do tego nie wystarczy tylko porównać zarobki.
    > Polska jest dużo tańszym krajem do życia niż reszta Europy, szczególnie
    > zachodniej (przejedź się raz np. do Skandynawii - Finlandii czy Norwegii
    > - zrozumiesz o czym mowa).

    ...Polska jest tak tania, ze zaczynam powoli artykuly spozywcze w DE
    kupowac, bo jest taniej i nieporownywalnie lepsza jakosc - poczynajac od
    kawy, poprzez chemie gospodarcza a na jogurtach konczac.
    I oplaca mi sie sobotnia wycieczka po zakupy 120km, pomimo kosztow
    paliwa jeszcze oszczedze.
    JESZCZE niektore produkty sa drozsze, ale to juz kwestia czasu.

    Co do skandynawii to fakt, ostatnio (no, jakies 2 lata temu) znajoma
    bodowala dom w Szwecji, taki calkiem przecietny, nie jakis palac,
    ok.140m.kw. to jej wyszlo w przeliczeniu na nasze jakies 12mln PLN - tak
    samo jak w PL beda musieli z mezem przez cale zycie kredyt splacac.

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM

  • 366. Data: 2010-09-29 13:00:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > No jesli to nie jest ekologiczny argument,

    Nie - to jest powonieniowy argument.
    To czy coś śmierdzi czy pachnie, to potrafi określić każdy, niezależnie od
    tego czy w ogóle wie co to ekologia.
    Ekologiczny obornik też śmierdzi i też bym zakazał wysypywać go na pola w
    okolicy.

    > Ile masz tych czterośladów?

    Ja żadnego.
    Ale widzę takowe dość często.

    >Na prawdę uważasz że wszystkie stare auta miały
    > dzwony itd?

    Skąd.
    Niektóre się rozjeżdżają same ze starości i niezadbania.

    > No to się wyprowadź do Niemiec

    Tam bym miał więcej aut z Polski? ;-)

    BTW: Niezły jesteś, nie rozumiesz dokładnie niczego co czytasz.
    Podstawówkę skończyłeś w ogóle?

  • 367. Data: 2010-09-29 13:01:44
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-28 23:48, Cavallino pisze:
    > Pożyjemy zobaczymy, komu będzie lepiej za 50 lat.
    > Tylko niech wtedy nie wraca do Polski żyć i leczyć się na koszt
    > polskiego podatnika.

    Po oplacaniu 50 lat skladek za granica to bedzie mial w d... wracanie do
    leczenia sie w PL, a jesli juz to na pewno nie na koszt polskiego
    podatnika, tylko swojej ubezpieczalni...

  • 368. Data: 2010-09-29 13:02:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zresztą - chcesz sobie pierdzielić dalej w kółko o swoim ciężkim losie
    > jełopa poszkodowanego przez system, któremu nikt nie chce płacić tyle ile
    > sobie wymarzył, to sobie pierdziel.

    Jełopy jeżdzą Ced'ami.

  • 369. Data: 2010-09-29 13:03:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ...Polska jest tak tania, ze zaczynam powoli artykuly spozywcze w DE
    > kupowac, bo jest taniej i nieporownywalnie lepsza jakosc - poczynajac od
    > kawy, poprzez chemie gospodarcza a na jogurtach konczac.

    Kup ser, albo mięso to pogadamy.
    Sam kupuję często za granicą, ale nie dlatego że tam jest taniej, a dlatego
    że mogę kupić takie produkty, jakich u nas nie ma.

    > I oplaca mi sie sobotnia wycieczka po zakupy 120km, pomimo kosztow paliwa
    > jeszcze oszczedze.
    > JESZCZE niektore produkty sa drozsze, ale to juz kwestia czasu.

    Ja tam widzę odwrotną tendencję, kiedyś opłacało się jechać do Franfurtu
    (Oder) prawie 200 km w jedną stronę, teraz to się mija z celem, tańsze są
    pojedyncze produkty, reszta już droższa.

  • 370. Data: 2010-09-29 13:07:34
    Temat: Re: W Polsce króluj? złomy
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Po prostu mówię za siebie, a nie szukam taniego poklasku potakiwaczy.
    > Rozumiem, że dla takich jak Ty, to problem, sami poglądów nie posiadają,
    > to ich wkurza jak ktoś inny je ma i jeszcze je prezentuje i broni.

    Jakich poglądądów, Twoich? Hehehe, zabawny jesteś. Twoje poglądy są
    zazwyczaj skrajne i oderwane od rzeczywistości. Twoje nowe auto, jest tylko
    /było/ nowe i nic więcej. Tyle, że chwalenie się, że ma się nowe, a
    wieszanie psów na używkach jest chore. Gdyby ludzie nie kupowali używek Ty
    ze swoim złomem bujał byś się do śmierci albo do czasu porzucenia go na
    śmietniku. W dodatku Kia to żadna marka, ot samochód do przemieszczania sie,
    dla Rysia z klanu, który po paru latach nadaje się do wożenia cementu i
    cegieł na budowe.