    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: W Polsce królują złomy
    Date: 29 Sep 2010 10:55:43 GMT

    Dnia 29.09.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Rozumiesz co czytasz?
    > Jeśli, nie to po jakiego odpowiadasz?
    > Czy sam na poczekaniu jakieś brednie wymyślasz?
    >
    > HINT: Nic nie pisałem o ekologii - pisałem że olej spalany przez złoma
    > jadącego przede mną mi ŚMIERDZI i że tego nie lubię.

    No jesli to nie jest ekologiczny argument, to chyba nie rozumiesz o czym
    piszesz. BTW ani słowem nie napisałeś o kontrargumencie że to nowe auta
    mają normy i realne zużycia oleju większe niż stare - i serwisy mają to
    głęboko, a ja mając auto które spalałoby 1l oleju na 1000km byłbym _bardzo_
    zaniepokojony i nie wybrałbym się tym autem dalej niż przysłowiowe "w około
    komina". Na prawdę nie wiem jak to się dzieje że moje 21 letnie audi w
    którym nigdy silnik nie był w ogóle otwierany (poza rozrządem) spala
    od pełnego do połowy miarki na bagnecie na 15kkm. O obłoku czarnego dymu
    z nowych diesli na kick-down nie wspomną - bo tak ma być, bo coś tam
    przepala - no fajnie.

    > Oczywiście.
    > Nigdy nie wiem czy taki czteroślad nie rozjedzie się akurat gdy będzie się
    > do mnie zbliżał.

    Ile masz tych czterośladów? Na prawdę uważasz że wszystkie stare auta miały
    dzwony itd? Mój nie miał. Pewnie jakieś tam stłuczki parkingowe czy szyba na
    włamie, ale nie jest składany z 2.

    > Nieprawda.
    > Znowu sobie jakś bzdurę dopowiedziałeś.

    No wiesz, poczytaj może wątek.

    > Wcale nie tylko nowe, chodzi wyłącznie tylko brak starych spoza Polski.

    No to się wyprowadź do Niemiec, będziesz miał tam raj, zresztą proponowałeś
    to rozwiązanie, a jakoś do siebie go nie zastosujesz.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".