  • 231. Data: 2010-09-28 17:21:24
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Sep 2010 17:18:20 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to Tobie się wydaje, że jak nie masz o czymś pojęcia, to to coś nie
    > istnieje.
    > B1 - mówi Ci to coś?

    ile samochodów, którymi można jeździć na B1 widziałeś? A w szczególności
    pod gimnazjami?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 232. Data: 2010-09-28 17:23:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > 13 lat temu nie bylo Cie stac na samochod,

    Samochodami jeżdżę ponad 20 lat, a jak mnie nie było stać, to jeździłem
    motocyklami.
    Zakładając że Jawa czy MZ pasują do tej kategorii. ;-)

    Ale w jednym masz rację - na pierwsze auta faktycznie nie było mnie stać i
    dlatego ucząc się na własnych błędach wiem, że tacy nie powinni mieć takich
    aut.
    Kupiłbym nowego malca, nie byłoby problemu.
    Ale zrozumiałem to po kilku latach - i wtedy kupiłem (dla żony). ;-)

  • 233. Data: 2010-09-28 17:23:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Do nazywania wszelkich starszych samochodów mianem np. "dziesięcioletni
    > złom".

    Moje prawo nazywać sobie złom złomem, nawet jeśli jakiś odsetek złomem nie
    jest.

  • 234. Data: 2010-09-28 17:25:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale te wedlug Ciebie smrodzace tak... wedlug mnie Twoj ceed smrodzi w
    > porownaniu do mojej alfy :>

    Gdybym ja kazał złomować wg mojego widzimisie, to nie miałbyś go do czego
    porównywać, więc jednak jest różnica, bo nie każę.

  • 235. Data: 2010-09-28 17:25:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0i04a6hhl903psvluj711hhu71ajs6tln8@4ax.com...

    > Ale od tego powinni być diagności, którzy takie auto powinni wycofać z
    > ruchu raz na zawsze.

    Oczywiście.
    To jest jeden ze sposobów.

  • 236. Data: 2010-09-28 17:28:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:

    > No patrz, dawniej to były 2 lata

    Od kiedy pamiętam pierwszy przegląd jest po 3 latach, a następny po 2.

    > To jaka to nówka kl B zmieści się ze wszystkim w 600 zł za miesiąc?

    Taka jak moja - nieużywana.

    > Oczywiście nie stojąc na podwórku, tylko użytkowana

    W użytkowanej wyjdzie więcej niż 500 zł miesięcznie na samo paliwo, więc z
    góry odrzuciłem opcję użytkowania samochodu po tej liczbie. ;-)

  • 237. Data: 2010-09-28 17:29:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:i7t123$2u9i$1@news2.ipartners.pl...

    > Hmm widzę, że na ceed'dzie w 3 lata sama tylko amortyzacja to jakieś
    > 700/mc...

    Za to 6 latach 0. ;-)

    BTW: w nieceedzie kwoty wychodzą inaczej, czy po co nawijacie o nim jak
    potłuczeni?

  • 238. Data: 2010-09-28 17:37:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Nie.

    > No właśnie, zamiast 1 malucha który i tak mało co jeździl, na
    > drogi wyjechało 10 20 letnich strucli.

    Polemizowalbym. dwa, gora trzy.
    O przecietny wiek pojazdow trzeba by statystykow spytac.

    > Problem w tym że nie, kupi go następny w kolejce, który nie
    > powinien mieć samochodu, ale teraz będzie miał za kilkaset zł.

    No i jak dlugo beda tak jezdzic ? Jak on juz dzis ma 15 lat, to
    myslisze ze jak dlugo da sie nim jeszcze jezdzic ?
    W pewnym momencie tych dziur juz nikt nie kupi, tylko pojedzie po
    kolejnego 15 latka.

    Tak wiec straszenie 50 latami to jest bzdura.
    Owszem, byc moze i za 100 lat bedzie sie oplacalo rodakowi kupic
    stare auto z Niemiec - ale to juz od czego innego zalezy.

    > Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną
    > bryką.

    I co - nie prezentuja wtedy odpowiedniego szacunku dla twojej
    starej kijówki, wiec Ci to tak bardzo nie w smak ? :-P

    > Marzenia. Nie liczyłbym na to że państwo dopłaci cokolwiek.

    Ja tez nie. Ale w koncu kazdy moze sie przeniesc za Odre :-P

    J.

  • 239. Data: 2010-09-28 17:41:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Nie, to Tobie się wydaje, że jak nie masz o czymś pojęcia, to to
    > coś nie istnieje. B1 - mówi Ci to coś?

    No to poprosimy o:
    a) fotki tych B1 pod gimnazjum,
    b) oferte kursu na B1,
    c) ... a egzamin na B1 gdzie mozna zdac w Polsce ?

    J.

  • 240. Data: 2010-09-28 17:46:21
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Są auta o połowę tańsze od Ceeda.

    Idzie chłopiec ulicą, pojawia się samochód, którego kierowca mówi...
    -Wsiądź proszę
    -NIE - słyszy odpowiedź
    -Wsiądź kupię Ci lizaka
    -NIE - znów chłopiec
    -Wsiądź, kupię Ci lizaka i dostaniesz dychę...
    -NIE WSIĄDĘ TATO - kupiłeś Ceeda i teraz musisz z tym żyć