    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W Polsce królują złomy
    Date: Wed, 29 Sep 2010 13:42:59 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > To ze malo rozumiem juz kazdy tutaj wie.

    Trudno żeby drech rozumiał dużo.

    > Tego nikt nie wie ile ich jest

    I znowu "nikt".
    Znowu wypowiedź na poziomie podstawówki.

    > Dno panie, dno mentalne juz osiagnalem.

    Już dawno.
    Miałeś szanse wyjscia z klasą, gdybyś przeprosił za oszczerstwo gdy była
    okazja.
    Teraz juś za późno, pokazałeś całego drechowatego siebie.

    > Zatrzymalem sie z tekstami na poziomie podstawowki

    Z rozumowaniem też.

    > Tak, faktycznie jeszcze mentalnie jestem w szkole podstawowej.

    Obstawiam że po kilka razy w każdej klasie.

    > Jeszcze nie miales na zajeciach czytania ze zrozumieniem?

    Ze zrozumieniem drecha?
    Ja cię nawet rozumiem, że wyżej d.. nie podskoczysz z rozumowaniem i
    współczuję.