  • Data: 2010-09-29 13:38:50
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:

    > No i sam cytujesz siebie i przeczysz, 'olej spalany przez złoma' to
    > przecież
    > nie jest ekologiczny argument,

    Dalej nie rozumiesz co czytasz.
    Napisz jak będziesz chciał się dowiedzieć.

    > Ciekawe co byś wtedy jadł :D

    Szansa że jem cokolwiek akurat z tego co rośnie w okolicy z której może mi
    śmierdzieć, jest bliska zeru.

    > No właśnie jak często? Po czym stwierdzasz że to czteroślady?
    >Pracujesz na
    > stacji diagnostyki zbieżności czy jak?

    Jak jadąc za nimi widzę że auto jedzie bokiem (śmiejemy się wtedy że się
    skrada jak biegnący pies), a tylne koła na naście centymetrów wystają za
    przednie, to mi do tego stacji diagnostycznej nie trzeba.

    > Ale większość nie

    Nie wiem, nie widuję większości.
    Widuję za to za dużo takich, które jeździć nie powinny.

    > Nie tam miałbyś mniej starych z poza kraju zamieszkania.

    Mówiłem konkretnie o Polsce.

    > W ogóle to mgr.

    Humanista?