  • Data: 2010-09-28 18:50:16
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Nic, dopóki ta część nie jest tak olbrzymia jak u nas.
    > Wtedy dzieje się tak jak widać, stajemy się śmietniskiem Europy.

    Chłopie zajmij się czymś.
    Na takiej samej zasadzie mogę powiedzieć że nie podobają mi się
    śmierdzące diesle z ciemnym lakierem i domagać się utrudnień w
    rejestracji, przywalenia podatkami itd.

    A teraz konstruktywnie.
    Czy nie lepiej by było zamiast restrykcji obniżyć podatki na nowe
    samochody, akcyzy itd.
    Każdy Ci powie że lepiej tylko minister rządu PO nie ma kasy. Kryzys,
    kraj biedny, ludzi nie stać na nowe auta.
    Zrobiłbyś coś dla Polski i domagaj się realizacji programu wyborczego PO.
    Będą niższe podatki (liniowy) mniej biurokracji, łatwiejsze prowadzenie
    biznesów to i problem złomów się sam rozwiąże. ;-)