  • Data: 2010-09-28 17:37:38
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Nie.

    > No właśnie, zamiast 1 malucha który i tak mało co jeździl, na
    > drogi wyjechało 10 20 letnich strucli.

    Polemizowalbym. dwa, gora trzy.
    O przecietny wiek pojazdow trzeba by statystykow spytac.

    > Problem w tym że nie, kupi go następny w kolejce, który nie
    > powinien mieć samochodu, ale teraz będzie miał za kilkaset zł.

    No i jak dlugo beda tak jezdzic ? Jak on juz dzis ma 15 lat, to
    myslisze ze jak dlugo da sie nim jeszcze jezdzic ?
    W pewnym momencie tych dziur juz nikt nie kupi, tylko pojedzie po
    kolejnego 15 latka.

    Tak wiec straszenie 50 latami to jest bzdura.
    Owszem, byc moze i za 100 lat bedzie sie oplacalo rodakowi kupic
    stare auto z Niemiec - ale to juz od czego innego zalezy.

    > Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną
    > bryką.

    I co - nie prezentuja wtedy odpowiedniego szacunku dla twojej
    starej kijówki, wiec Ci to tak bardzo nie w smak ? :-P

    > Marzenia. Nie liczyłbym na to że państwo dopłaci cokolwiek.

    Ja tez nie. Ale w koncu kazdy moze sie przeniesc za Odre :-P

    J.