  • Data: 2010-09-28 16:18:55
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "kml" <A...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca1f726$0$20998$65785112@news.neostrada.pl...

    > tylko nie wszędzie dojdziesz, a rdza w tych autach pojawiała się w
    > miejscach których zabezpieczyć się nie da. Np ranty drzwi.

    Odbijając piłeczkę można mówić, że ASO maluje co roku - marne pocieszenie,
    ale zawsze :) MCV faza 2 jest podobnież lepiej zabezpieczona i mam cichą
    nadzieję, że VAN też będzie jakoś sensowniej zrobiony. Na szczęście nie mam
    ciśnienia bo jest mi dobrze z moim starym samochodem :)

    > cena z czegoś się bierze, sam kiedyś myślałem o nowej dacii ale po
    > skalkulowaniu kosztów inwestycji i jezdzie próbnej odpuściłem temat. Mam
    > teraz 10letnie auto które chociaż we wnętrzu przypomina samochód.

    Albo rybki albo akwarium, niestety. Bardzo duzo ludzi woli kupić nowy
    samochód na zasadzie takiej, że nie jest wyklepanym wrakiem i ja to
    rozumiem. Kupowanie używanego samochodu w PL to jest koszmar sam w sobie. Z
    drugiej strony ta "gwarancja" to też jest ściema i można się srogo
    rozczarować i niebotycznie wkurwić w salonie :|

    > chyba na każdym forum tak jest, spróbuj napisać na forum fiata, że fiat
    > koroduje a vw pod tym względem jest lepszy to Cię zjedzą :)

    Powiedziałbym, że u nich to jest wyjątkowo widoczne :)

    > Brakuje tylko czasami obiektywnego spojrzenia, sporo jest też papki która
    > nie ma nic wspólnego z rzeczywistością np komuś gaśnie zaraz po odpaleniu
    > na zimnym. Jaka była pierwsza odpowiedź? a jakże sonda lambda ;D Jak na
    > każdym forum, jest sporo teoretyków, mało praktyków i co daje proporcje
    > 50/50. Należy więc do wszystkiego wyczytanego podchodzić z dystansem. Bo
    > po co wymieniać sprawną lambdę?

    Tak, ale jest też sporo konkretów a przetłumaczony na PL program
    diagnostyczny mnie po prostu rozczulił ;)

    --
    pozdrawiam
    kml