  • Data: 2010-09-28 16:09:06
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-28 16:03, kml pisze:
    > Nie dam sobie ręki uciąć za to, ale czytałem że nowe modele są w tej
    > chwili "częściowo ocynkowane". Poza tym kupując takie wozidło to
    > wiedziałbym o tym, że jak nie chcę miec korozji to trzeba to
    > samodzielnie zabezepieczyć dodatkowo. Rust Check się kłania po raz
    > kolejny i spokój.

    tylko nie wszędzie dojdziesz, a rdza w tych autach pojawiała się w
    miejscach których zabezpieczyć się nie da. Np ranty drzwi.

    > To co mnie interesuje u nich, potencjalnie, to nowy van który ma być w
    > 2012 roku. Prototyp wygląda całkiem w porzo IMO http://tiny.pl/hr3bg
    > Oczywiście, cudów nie będzie ale wszystko zależy od tego ile chce się
    > wydać i co za to mieć.

    cena z czegoś się bierze, sam kiedyś myślałem o nowej dacii ale po
    skalkulowaniu kosztów inwestycji i jezdzie próbnej odpuściłem temat. Mam
    teraz 10letnie auto które chociaż we wnętrzu przypomina samochód.

    > BTW: ichnie forum, poza całkowitą ślepą miłością do marki, jest bardzo
    > dobre.

    chyba na każdym forum tak jest, spróbuj napisać na forum fiata, że fiat
    koroduje a vw pod tym względem jest lepszy to Cię zjedzą :)

    > Mnóstwo informacji, program do diagnostyki po prostu
    > wszyściusieńko co potrzeba żeby samemu sobie sprawdzić samochód.

    Brakuje tylko czasami obiektywnego spojrzenia, sporo jest też papki
    która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością np komuś gaśnie zaraz po
    odpaleniu na zimnym. Jaka była pierwsza odpowiedź? a jakże sonda lambda
    ;D Jak na każdym forum, jest sporo teoretyków, mało praktyków i co daje
    proporcje 50/50. Należy więc do wszystkiego wyczytanego podchodzić z
    dystansem. Bo po co wymieniać sprawną lambdę?

    --
    krzysiek82