  • 1. Data: 2010-02-10 10:27:53
    Temat: W PF ze wszystkimi w sieci za darmo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Chyba jeszcze nie było na grupie?

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17275

    Play: za darmo do wszystkich w sieci

    Play oficjalnie wprowadził ofertę Stan darmowy w Play. Każdy użytkownik
    Play Fresh może teraz rozmawiać za darmo ze wszystkimi numerami sieci Play.

    Aktywacja usługi Stan darmowy z Play wymaga wprowadzenia kodu *111*1*1#
    i naciśnięcia zadzwoń. Aktywność usługi należy sprawdzić kodem
    *111*1*3#, a następnie po upewnieniu się, że usługa jest aktywna należy
    doładować konto kwotą minimum 30 zł.

    Od tego momentu przez 30 dni wszystkie połączenia wewnątrz sieci Play
    realizowane są bezpłatnie.

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2010-02-10 12:49:47
    Temat: Re: W PF ze wszystkimi w sieci za darmo
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no i nie było:
    Pakiet 100MB za 5zł w Playu, też parę dni temu weszło.

  • 3. Data: 2010-02-10 13:49:02
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    sunwick wrote:
    > Pakiet 100MB za 5zł w Playu, też parę dni temu weszło.

    ja tego na ich stronie nie widze ... czy mozesz dac linka?

  • 4. Data: 2010-02-10 13:52:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    R.M. pisze:

    > ja tego na ich stronie nie widze ... czy mozesz dac linka?

    Na stronie chyba jeszcze nie ma, ale jest po zalogowaniu się na swoim
    koncie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-02-10 15:33:12
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:
    > doładować konto kwotą minimum 30 zł.
    > Od tego momentu przez 30 dni wszystkie połączenia wewnątrz sieci Play
    > realizowane są bezpłatnie.
    czyli krótko mówiąc mamy darmowe w sieci za 30zł/miesiac?
    To oficjalna usługa czy terminowa promocja?
    ToMasz

  • 6. Data: 2010-02-10 15:34:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ToMasz pisze:
    > czyli krótko mówiąc mamy darmowe w sieci za 30zł/miesiac?

    Z zastrzeżeniem, że 30zł można (trzeba) wykorzystać na inne usługi

    > To oficjalna usługa czy terminowa promocja?

    Promocja do odwołania.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-02-10 16:03:05
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał

    > czyli krótko mówiąc mamy darmowe w sieci za 30zł/miesiac?
    > To oficjalna usługa czy terminowa promocja?
    > ToMasz

    Nie działa Ci strona playmobile? Masz jakiś inny internet? Tak ciężko użyć głowy
    i samemu sprawdzić?

  • 8. Data: 2010-02-10 17:26:09
    Temat: Re: Re: W PF ze wszystkimi w sieci za darmo
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >ja tego na ich stronie nie widze ... czy mozesz dac linka?
    a chociazby tu:

    http://www.telix.pl/artykul/pakiet-100-mb-za-5-zl-w-
    play-fresh-3,32792.html

    proszę

  • 9. Data: 2010-02-10 17:59:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    > no i nie było:
    > Pakiet 100MB za 5zł w Playu, też parę dni temu weszło.

    No to teraz to juz jest tak dobrze, ze w BOU nawet nie tylko na "Ty" moga mi
    mowic, czy popisywac sie swoja ingorancja ale nawet zbluzgac mnie moga a ja
    i tak im wybacze :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-02-10 18:17:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Play oficjalnie wprowadził ofertę Stan darmowy w Play. Każdy użytkownik
    > Play Fresh może teraz rozmawiać za darmo ze wszystkimi numerami sieci
    > Play.

    Z informacji na koncie po zalogowaniu sie w Play24 wynika, ze od marca Play
    rezygnuje z uslugi "Program Doladowan" .

    Pozdrawiam
    SDD