  • Data: 2013-03-27 21:36:59
    Temat: Re: W PC potrzebne "ciche"napięcie 12 V
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.03.2013 12:10, Jacek Maciejewski pisze:
    > Cześć
    > Chciałbym zasilić sobie bazę słuchawek bezprzewodowych z PC-ta. Niestety,
    > aczkolwiek to działa to jednak słychać w słuchawkach co się dzieje w
    > pececie : ).

    I tka będzie. jest kilka rozwiązań - każde do bani. problemem jest to że
    masz zasilanie i słuchawki z jednego kompa. Walczyłem z tym lata, raz
    było lepiej, raz gorzej ale do ideału nigdy się nie zbliżyłem. najlepiej
    było gdy w PC była stara osobna karta dzwiękowa a zaslianie było
    filtrowane. tak czy siak, jak ktoś wiedział co ma usłyszeć - słyszał.

    Poszedłem w innym kierunku. kupiłem zasilacz impulsowy, ze starego
    zestawu do odbioru polsatu cyfrowego. kosztował 15zł! jest przystosowany
    do pracy ciągłej i raczej nie padnie. Z tego jednego zasilacza zasilam
    2x słuchawki i router. spokojnie daje rade, a ja zamiast 3 prądo jadów
    mam jeden.
    w słuchawkach już nie słychać myszki, ekranu i dysków :)
    ToMasz