  • Data: 2009-02-09 17:18:33
    Temat: Re: W MediaMarkt uzywany laptop jako nowy
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail t...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > nie, prosba była o to cytowane prawo zwrotu w terminie do 7 dni?

    niema "urzędowego" prawa pozwalającego oddać zakupiony pełnowartościwy
    towar. Niektóre sklepy, DOBROWOLNIE przyjmują takie zwroty i robią to
    zgodnie z prawem. Owe prawo nie przecyzuje jak FISKALNIE taki zwrot
    przeprowadzić, natomiast jeśli jest to częsty "proceder" kontrolerzy
    będą sprawdzać co sie z takim towarem dzieje. Jeśli "znika" to na 100%
    będzie zarzut o próbe uniknieca zapłaty podatku (zwrot
    paragonu="oddanie" podatku na korzyść sklepu). Tak wiec aby wszystko
    było OK taki towar POWINIEN trafić na półkę. Jeśli z adnotacją ze jest
    ze zwrotu, to musi być tańszy. Tańszy... to 10%? i jeszcze przynieść
    zysk? wiec albo na każdym lapropie MM ma 25% lub wiecej ( mało realne w
    wiekszości asortymentu) albo klient, który widzi "u nas mozesz oddać
    towar w ciagu 7 dni" MUSI się liczyć z faktem ze jego produkt był juz w
    czyimś domu.....

    ToMasz