  • 71. Data: 2023-04-21 08:59:57
    Temat: Re: W Jeleniej Górze zlikwidowano darmowe stacje ładowania prątków + Norwegia
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.04.2023 o 06:40, Cavallino pisze:

    > Czy to paliwo czy akumulator - to tylko nośniki energii.
    > Do traktowania identycznie pod tym względem.

    Brednia. Prąd nie występuje w "stanie wolnym" to nie jest paliwo bo się
    nie pali. Prąd to przetworzone paliwo w energię elektryczną. Podobnie
    jak ciepło. Też jest energią.

    > Niekumatym osłom może się to nie podobać, ale nic to nie zmienia.

    Tak, jesteś strasznie niewyedukowany, głąbie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 72. Data: 2023-04-21 14:05:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Apr 2023 11:55:40 +0200, w <u1r262$64m$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > A nawet większych, z racji tego że ice wykorzystuje tylko 1/3 paliwa do
    > napędu.
    > Resztę marnuje.

    A straty na przesyle węgla do "baku" elektryka są oczywiście zerowe :D

  • 73. Data: 2023-04-21 14:06:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Apr 2023 11:53:40 +0200, w <u1r22a$64m$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > I w zdecydowanej części są.

    Czyli jakiej? :D Jakiej w Polsce -- ile zer jest po przecinku?

  • 74. Data: 2023-04-21 17:17:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2023 o 14:06, r...@k...pl pisze:

    > Czyli jakiej?

    Takiej, że na kilkudziesięciu ludzi z elektrykami, raptem kilku nie
    ładuje ich w domu z własnego pv.
    Próbka może nie jest duża, ale w jakimś stopniu reprezentatywna.

  • 75. Data: 2023-04-21 17:18:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2023 o 14:05, r...@k...pl pisze:

    > A straty na przesyle węgla do "baku" elektryka są oczywiście zerowe :D

    Nie są, podobnie jak straty na przewożeniu ropy naftowej z pola
    naftowego do baku.

  • 76. Data: 2023-04-21 20:25:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    RORFL, zbiornik paliwa nośnikiem energii :D:D:D

    Wiem, że jesteś osłem ale nie wiedziałem dotąd że aż tak głupim :D

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Energia_(fizyka)

    Edukuj się ośle D:

    Dobrze, że mnie spląkowałeś :D Normalnie radocha z mojej strony :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 77. Data: 2023-04-22 10:16:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.04.2023 o 11:24, r...@k...pl pisze:

    > Zero emission to one by były, gdy były napędzane słońcem.

    Nonsens.

  • 78. Data: 2023-04-22 10:31:16
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.04.2023 o 11:30, r...@k...pl pisze:

    > Tylko, że to "paliwo" do jego napędzania jest wysokoemisyjne.

    Wręcz przeciwnie. Co najwyżej nie da się go wyprodukować bez takiej czy
    innej emisji. Paliw do spalinówek też nie da się. I co z tego? One
    smrodzą. To bez trudu da się sprawdzić w każdym mieście. No chyba, że
    się nie chce tego czuć to można sobie np wmówić, że to przyjemny zapach
    i zdrowy. Ale tak nie jest. Ani przyjemny ani zdrowy.

    > W przypadku spalinowych samochód jest zeroemisyjny aż do momentu uruchomienia
    > silnika. A elektryk już zdążył zatruć powietrze :)

    Elektryk? Weź nie pieprz bzdur. Pralka Ci zatruła powietrze? To weź ją
    sprzedaj. TV? Sprzedaj. Komp? Sprzedaj. Nie ma sensu truć się w domu!