  • Data: 2011-01-11 23:14:17
    Temat: Re: Vw T4 2,5 benzyna/gaz 1997
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "elektron" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4d2cd2dc$0$2452$65785112@news.neostrada.pl...
    > [...]>> ale co kreci i nie zalapuje ?
    >
    > tak kreci i nie zalapie ani na gazie ani na benzynie

    > nie nic nawet nie prychnie
    > jakima autostartem go traktowali i tez nie prychnal

    > jakis jest i z wtryskami byly problemy - ogolnie na gazie dzialal lepiej
    > niz na benzynie

    > nie mam pojecia nie znam sie
    > to sa 4 cylindry i chyba 102KM

    > Mechanik mowi ze nie moze znalezc ale w serwisie VW mowili mi kiedys ze go
    > do kompa podlaczali.

    > Slaskie - okolice Katowic, Rudy Slaskiej

> [...]

    102KM to mial TDI. Benzyna miala stara 110KM, a nowsza 116KM. Musi miec
    gniazdo do komputera, przynajmniej tak obstawiam. To co to za mechanik jak
    znalesc nie moze ???
    Podjedz do kogos kto zajmuje sie T4 to pewnie na pamiec bedzie wiedzial. W
    stary to siedzialo gdzies za zegarami, w nowszym pod kierownica w skrzynce.

    Ktos tu napisal tez ze to moze byc modul zaplonowy.

    PZDr
    Adam