-
Date: Mon, 29 Nov 2010 11:30:14 +0100
From: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.12)
Gecko/20101027 Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Vredestein Hi-trac vs. Uniroyal RainExpert
References: <icujbu$14q$1@news.onet.pl> <4cf2f4bf$1@news.home.net.pl>
<4cf3030b$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4cf3030b$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 101128-1, 2010-11-28), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
Message-ID: <4cf380d7$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1291026647 212.85.112.42 (29 Nov 2010 11:30:47 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 14
X-Authenticated-User: pkozarzewski.isppan
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329423
[ ukryj nagłówki ]> To w sumie ciekawe, bo podobne miałem wrażenia z jazdy na GY HydraGrip
> czyli też oponach deszczowych. Wydawałoby się, że takie opony mają
> bardziej miękką mieszankę, a nawet jakieś szczątkowe lamelki, a okazuje
> się, że jazda po śniegu jest praktycznie niemożliwa, dużo trudniejsza niż
> na typowych letnich oponach.
IMHO opony deszczowe to nie tyle bardziej miękka mieszanka, ile
specyficzny bardzo głęboki rysunek protektora. W sumie też raczej
powinien trochę poprawiać zachowywanie się opony na śniegu, ale nie
poprawia. W ogóle słyszałem taką opinię, że kiedyś opony letnie były
bardziej uniwersalne, teraz jest wyraźny podział właściwości na letnie
(łącznie z deszczowymi) i zimowymi (czyli M+S).
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.10 17:39 Arbiter
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasilanie elektryków w Polsce
- BMW
- Re: Recykling akumulatorów
- Re: Zatonął kolejny statek wiozący 800 palnych elektryków
- Re: Elon właśnie gada, że za rok będzie 1.000.000 autonomicznych samochodów w Ameryce
- Gdzie kupowac aku?
- 5w30 zamiast 0w30
- Klima i samodzielne uzupełnienie
- 6,756,000 car crashes in the United States in 2019 with 36,096 fatalities.
- Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu z włączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
- Wymiana EGR
- Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu z włączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
- Re: PILNE !! Ostrzeżenie !! BMW oznacza akumulatory samochodowe jako Li-Ion a to są LiFePO? o niższym napięciu, stąd ryzyko zapłonu w wyniku przeładowania
- Re: Tesla z najnowszym FSD potrafi przejechać dziecko i... pojechać dalej.
- Re: lekarka podjechała pod szpital Fordem Mondeo. Przyjechała tylko na chwilę, aby przekazać panu Sebastianowi obiad. Auto miało automatyczną skrzynię biegów, pani Monika wrzuciła bieg wsteczny, zostawiła auto na chodziei najprawdopodobniej wyszła z auta,
Najnowsze wątki
- 2025-06-27 Zasilanie elektryków w Polsce
- 2025-06-27 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-06-27 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-06-27 Wrocław => Senior Android Developer (Java) <=
- 2025-06-27 Warszawa => IT Director <=
- 2025-06-27 Wrocław => Controlling systems Consultant <=
- 2025-06-27 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-06-27 BMW
- 2025-06-26 Re: Recykling akumulatorów
- 2025-06-26 Re: Recykling akumulatorów
- 2025-06-26 Inwentaryzacja budynku
- 2025-06-26 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-06-26 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-06-26 Warszawa => Specjalista rekrutacji IT <=
- 2025-06-26 Re: Zatonął kolejny statek wiozący 800 palnych elektryków