  • Data: 2010-11-29 01:32:34
    Temat: Re: Vredestein Hi-trac vs. Uniroyal RainExpert
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-28 22:59, Krzysztof wrote:
    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    > Temat troche nie na czasie mam dylemat ktore z w/w opon zakupic. Obie z nich
    > maja dobre opinie (Uniroyal dosc malo jednak pozytwne).
    > Mieszkam w UK, zimy tutaj nie sa dosc ostre, za to prawie ciagle pada
    > deszcz. Gdyby jeszcze ktos z Grupowiczow podzielil sie opinia jak te opony
    > sie sprawuja w warunkach wczesno-zimowych moze to pomoglo by mi podjac
    > decyzje zakupu.

    Drugi rok jeżdżę na Rainexpertach i na mokrym zachowywały się bardzo
    dobrze niezależnie od temperatury otoczenia. Natomiast wczoraj w
    Warszawie nareszcie spadło sporo śniegu i ślizgałem się niesamowicie
    (znacznie bardziej niż kiedyś w takiej sytuacji na starych Pirelli
    P6000). Pilnie zamieniłem więc na zimówki (GY UG7+).

    Piotr