  • Data: 2010-08-16 13:25:15
    Temat: Re: Vivat Google & Android ;->
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 15:10:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > A w ilu ? Patentow z reguly sie nie rejestruje we wszystkich
    > panstwach, bo za drogo, a USA to tylko 0.4 mld ludzi - starczy rynku
    > zbytu w innych krajach.

    Następny z wizjami?? JAKICH PATENTÓW???
    Macie jakieś zbiorowe omamy wzrokowe?
    Chodzi o naruszenie praw autorskich do SUN Java (obecnie Oracle Java) i
    licencji GPL. A to jest ścigane w większości krajów świata i na wszystkich
    istotnych rynkach na których sprzedają się urządzenia z Androidem. Może
    oprócz Chin.
    Owszem, w USA dowalą im jeszcze patentami, ale to już mały pikuś jest.

    > Ale moze cokolwiek innego wykonywac, wiec czemu go nazywac "Java VM" ?

    Bo to jest jest maszyna Javy?
    I Google twierdzi, że wykonuje tylko kod Javy:
    http://developer.android.com/guide/basics/what-is-an
    droid.html
    "The VM is register-based, and runs classes compiled by a Java language" -
    widocznie Google się nie zna, skąd mieliby się w końcu znać, prawda?

    > Z tego co slysze to bazowanie Dalvika na pomyslach Suna jest dosc
    > luzne.

    to już sąd rozsądzi.

    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
    Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski