  • Data: 2010-08-16 10:36:07
    Temat: Re: Vivat Google & Android ;->
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 11:04:12 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > tak, żeby było śmieszniej - istnieje takie ryzyko, choć małe

    Żadnego ryzyka nie ma...

    > Gdyby Google się postawiło okoniem, a Oracle wygrało, może to skutkować
    > zakazem dystrybucji.

    ...bo nie o wygraną chodzi, a o wyciągnięcie kasy z jakiegoś wymuszonego
    porozumienia.

    > Tyle, że Google stać na zapłacenie ugody w razie czego, jak się będzie
    > chyliło ku racji Oracle.

    I dlatego myślę, że Google może pozwolić sobie na ryzyko procesu, nie
    szukając na siłę porozumienia już teraz.

    > Przy okazji dobrze widać ile mieli racji ci, co niedawno tutaj się pienili,
    > że Dalvik to nie jest maszyna Javy....

    Nie jest zgodna z maszyną wirtualną Suna, więc coś w tym z prawdy jest,
    choć to w sumie najmniej ważne. Inna rzecz, że zastanawiam się jak to z tym
    procesem będzie, skoro Java od 2007 roku jest dostępna na GPL.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"