    Date: Mon, 11 Mar 2013 22:15:54 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Virgin contra teleMAFIE

    W dniu 11.03.2013 19:49, t...@g...com pisze:
    > Virgin Mobile to jakby POWIEW swiezosci do tej DUCHOTY KOLCHOZNICZEJ tu w
    POlandzie!
    > Jak czytasz warunki "Umowy" np. T-Mobile to masz tam 10 stron drobniutkim
    druczkiem.
    nie czytałem żadnej umowy. przyjechała do mnie pani, wytłumaczyła co i
    jak, powiedziałem dobrze, pojechała. Smsem dostałem informacje że umowa
    weszła w życie. Na fakturze zobaczyłem jak sie musieli nagimnastykować z
    pakietami żeby działało tak jak się umówiliśmy. po roku, zadzwonił pan,
    powiedział co mi oferuje, ja jemu co od niego chcę, powiedzieliśmy sobie
    dobrze. znowu na fakturze przybyło pakietów, ekstra minut. mam 3 numery,
    płacę mniej niż 50 zł, więc można rzec że jestem płotką....

    ToMasz