  • 1. Data: 2012-09-08 18:40:11
    Temat: Virgin Mobile - jak z zasiegiem i koszt polaczen przychodzacych
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Czy ktos z Was korzysta juz z Virigin Mobile? Jak wyglada zasieg tej
    sieci? Jest dokladnie to samo co Play, czy gorzej (w sensie, czy ruch
    dla Virgin ma nizszy priorytet w sieci Play).

    Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
    polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?

    BTW Kiedy stawki MTR maja sie wyrownac?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2012-09-08 18:52:15
    Od: ToMasz <a...@p...fm>

    W dniu 08.09.2012 18:40, Rafal M pisze:
> [...]
    >
    > Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
    > polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?

    ja może 0.03 na temat 18 miesięcy w Playu. Ci którzy muszą mieć
    wideorozmowy na G3 i szybki internet - narzekają. Ja przełączyłem
    telefon na g2 i mam zasieg 80-100% non stop. Oczywiście pojawia mi się
    R(roaming) czyli korzystam z nadajników plusa lub orange. (orange nie,
    bo tam niema zasiegu orange :)
    tak więc jeśli Virgin będzie korzystało z Playa i roamningu - super.
    jeśli tylko z playa - masakra.

    > BTW Kiedy stawki MTR maja sie wyrownac?
    jeśli chodzi o play - od stycznia 2013. ale to niema żadnego
    przełożenia na stawki połączeń.

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-09-08 19:56:24
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 8 Sep 2012 09:40:11 -0700 (PDT), Rafal M
    <r...@g...com> wrote:

> [...]
    >sieci? Jest dokladnie to samo co Play, czy gorzej (w sensie, czy ruch
    >dla Virgin ma nizszy priorytet w sieci Play).

    Zasięg Virgin obejmuje nadajniki Play i nadajniki Orange, nie obejmuje
    nadajników Plusa jak ma to miejsce w Play. Co do priortytetów to
    pewnie jest tak samo jak dla klientów play.

    >Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
    >polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?

    Płaci jak za połączenie do play niestety

    >BTW Kiedy stawki MTR maja sie wyrownac?

    Z tego co pamiętam to od stycznia 2013r., ale gdzieś czytałem że może
    się to zmienić jeszcze.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-09-09 10:04:37
    Od: t...@g...com

    W dniu sobota, 8 września 2012 18:40:12 UTC+2 użytkownik Rafal M napisał:
    > Witam

    > Jak ktos dzwoni do osoby w sieci Virgin Mobile to jak placi? Jak za
    >
    > polaczenie do Playa, czy do "duzych sieci"?

    Jeśli chce dotować W3 to płaci jak do Playa, jeśli ma już dość bycia dojną krową to
    13 gr z VM lub za darmo ( w tej chwili) z Playa.