  • 1. Data: 2012-09-06 01:07:21
    Temat: Apropos podrobek Apple
    Od: atm <...@v...pl>

    http://pclab.pl/news50947.html
    http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-snc6/253026_10
    151114675784098_813186345_n.jpg

  • 2. Data: 2012-09-06 01:18:31
    Temat: Re: Apropos podrobek Apple
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    przede wszystkim to:
    https://plus.google.com/u/0/114476892281222708332/po
    sts/246srfbqg6G

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-09-06 01:32:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-06 01:18, Waldek Godel wrote:

    > przede wszystkim to:
    > https://plus.google.com/u/0/114476892281222708332/po
    sts/246srfbqg6G

    amerykanski patriotyzm wychodzi z tego bez szwanku - przecie Google
    tez tamtejsze, elektronika z jednego kraju pochodzi... duzo tych
    podobienstw poza zaokraglonymi rogami i ikonkami ;]

  • 4. Data: 2012-09-06 10:16:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    >przede wszystkim to:
    >https://plus.google.com/u/0/114476892281222708332/p
    osts/246srfbqg6G

    Ale tam w tle jest jedna ciekawa rzecz - darmowa reklama ktora samsung
    zyskal :-)

    Zakladajac ze w tekscie jest cokolwiek prawdy - w SB chyba nie brakuje
    ludzi z notebookami, wszyscy sie rozgladaja i patrza na te dyskretne
    literki ktore sasiad ma na swoim ?

    J.

  • 5. Data: 2012-09-06 10:55:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 10:16:01 +0200, J.F napisał(a):

    posts/246srfbqg6G

    > Ale tam w tle jest jedna ciekawa rzecz - darmowa reklama ktora samsung
    > zyskal :-)

    Nie w tle, tylko to jest zasadnicza sprawa. W dodatku tekst jest sprzed
    paru dni, potem się jeszcze okazało, że sprzedaż samsunga skoczyła w górę
    jak nigdy wcześniej

  • 6. Data: 2012-09-06 11:17:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 09:55:49 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie w tle, tylko to jest zasadnicza sprawa. W dodatku tekst jest sprzed
    > paru dni, potem się jeszcze okazało, że sprzedaż samsunga skoczyła w górę
    > jak nigdy wcześniej

    Czyli porownanie z Iphonem i ogolnie z Apple okazalo sie nobilitujace? :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2012-09-06 11:39:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 11:17:31 +0200, Maciek napisał(a):

    > Czyli porownanie z Iphonem i ogolnie z Apple okazalo sie nobilitujace? :)

    To nie całkiem o to chodzi. Bardziej chodzi o to, że najwidoczniej
    większość jankesów podchodzi do elektroniki tak samo jak większość Polaków
    do motoryzacji. Ma być folcfagen w tedeiku bo wszystko inne to szmelc.
    U nich ma być Apple.

    A tu nagle jest gigantyczny proces, podczas którego prawnicy Apple
    udowadniają przez wiele miesięcy, że Samsung to jest dokładnie to samo.
    A skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać? Zwłaszcza,że majac Galaxy
    III widać, że to galaxy III. Mając gejfona widać, że to.. jakiś gejfon.
    Może nowy, może sprzed ponad 2 lat. No jak tu się z takim pokazać w
    starbaksie?

  • 8. Data: 2012-09-06 11:56:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Polaków
    >do motoryzacji. Ma być folcfagen w tedeiku bo wszystko inne to

    No bez przesady - inne amerykanskie firmy tez sie rozwinely, taki np
    Microsoft, IBM, HP itp :-)
    Ale owszem - Apple tam stoi wysoko. Choc bylo juz kiepsko.

> [...]
    >samo.
    >A skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać? Zwłaszcza,że majac

    No ale przeciez Pszemol pisal ze ta stowka to nie sa zadne pieniadze.
    Kryzys ?
    Wygladalo mi raczej ze kryzys napedzil inflacje i stowka jest juz
    mniej niz kiedys.

    >III widać, że to galaxy III. Mając gejfona widać, że to.. jakiś
    >gejfon.
    >Może nowy, może sprzed ponad 2 lat. No jak tu się z takim pokazać w
    >starbaksie?

    eee - w jakim sensie "widac" ? Producenci telefonow jakos starannie
    unikaja pokazania typu na obudowie.
    Ani z przodu, ani z tylu, moze gdzies pod bateria ... Samsung nie jest
    wyjatkiem.

    A nawet jakby napisali ... zgodnie z tym co piszesz, to i tak nikt go
    nie rozpozna. Widac - nie Apple, kto by sie tam polalapal w tych
    wszystkich innych telefonach dostepnych przez ostatnie pare lat ... no
    i czym tu zaszpanowac :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-09-06 17:27:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 6 Sep 2012 11:56:05 +0200, J.F napisał(a):

    > No ale przeciez Pszemol pisal ze ta stowka to nie sa zadne pieniadze.
    > Kryzys ?

    Nie wiem, główny lekarz weterynarii kraju ostrzega, że każdy czyta Pszemola
    na własną odpowiedzialność.

    > eee - w jakim sensie "widac" ? Producenci telefonow jakos starannie
    > unikaja pokazania typu na obudowie.
    > Ani z przodu, ani z tylu, moze gdzies pod bateria ... Samsung nie jest
    > wyjatkiem.

    Galaxy III jest wyraźnie rozpoznawalny. Oczywiście pomijając 87% gospodyń z
    Gdańska które nigdy nie widzą różnicy.

  • 10. Data: 2012-09-06 18:41:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie wiem, główny lekarz weterynarii kraju ostrzega, że każdy czyta
    >Pszemola
    >na własną odpowiedzialność.

    Ale to akurat latwo sprawdzic - i oferte AT&T, i srednia wysokosc
    zarobkow.
    Oraz np ceny ekspresow do kawy w SB
    http://www.starbucksstore.com/equipment/equipment,de
    fault,sc.html

    Stowa to zadne pieniadze :-)

    >Galaxy III jest wyraźnie rozpoznawalny. Oczywiście pomijając 87%
    >gospodyń z
    >Gdańska które nigdy nie widzą różnicy.

    A 87% gospodyn z LA czy z NY ?

    A na czym polega ta wyrazna rozpoznawalnosc ? Smartfon jak setki
    innych ... na pierwszy rzut oka.

    J.