    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Virgin Mobile
    Date: Fri, 16 May 2014 03:15:07 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ll2lls$pgn$...@n...news.atman.pl

    > Odebrałem, podpisałem, zaraz odeślę. :)

    Odesłałem nieco później, albowiem na skrzynce
    pobliskiej placówki pocztowej przeczytałem, że
    skrzynka jest opróżniana tylko o 14 godzinie.
    Uznałem, że warto po prostu udać się na pocztę dworcową. :)

    A tam... Cofnięcie czasu!!! Do czasów carskich. :)
    Dworzec zbudowany przez samego cara. :)

    Na dworcowej poczcie dowiedziałem się, że nie należy
    przejmować się napisami (na dworcowej tez była mowa
    o godzinie 14) i że skrzynka zostanie opróżniona
    około 21 godziny -- zbliżała się właśnie.

    Obszedłem dworzec wewnątrz (dobudowali antresolę) i dookoła.
    Można powiedzieć, że w ciągu mego życia poza tą antresolą
    niewiele uległo zmianom. :) Wojewódzkie miasto, niemal
    metropolia. :)

    Poczta dworcowa to MOLOCH!!!! Dworzec (główny, niemal jedyny
    w tym mieście) przy niej wygląda jak skromna dobudówka? Nie
    aż tak, ale wygląda śmiesznie w dzisiejszych czasach? Nawet
    ćwierć wieku temu wygadał nieco śmiesznie. :) Bywam tam raczej
    rzadko -- można powiedzieć, że od dwudziestu lat każda moja
    tam wizyta jest niepowtarzalna, jedyna i dobrze zapisana
    w mojej pamięci -- produkowanej nie w DDR, ale w PRL. ;)

    Tak wygląda rozwój obecnych kresów RP -- za DTuska I Groźnego. ;)
    [i BKomoroedkiego I Bezlitosnego]

    Tymczasem pobliski AŁukaszenka doi WPutina I Łagodnego jak
    dojną krowę -- jeśli dobrze wyda wydojoną forsę, przebuduje
    Białoruś tak mocno, że tutejsi Białorusini chwycą za broń,
    aby oderwać się od nędznej/biednej RP i dołączyć do bogatej
    Białorusi...

    Białystok to pogranicze. II Urząd Skarbowy to ostatnia polska
    placówka na tej ziemi. Dalej, q granicy już tylko Białoruś.
    Na krzyżach przydrożnych -- cyrylica. :)

    Litwini karzą Polaków za umieszczanie polskojęzycznych
    tabliczek na prywatnych posesjach.

    http://kurierwilenski.lt/2014/01/09/sady-przesladuja
    -polakow-za-podwojne-nazwy-ulic/

    43 400 litów (około 53 tys. złotych) grzywny, czyli prawie całą roczną pensję
    z dodatkami i premiami, ma zapłacić dyrektor administracji samorządu rejonu
    solecznickiego Bolesław Daszkiewicz za nieusunięcie polskich tablic z nazwami
    ulic. Paradoksem litewskiego wymiaru sprawiedliwości jest to, że sądy również
    karzą tych, którzy usuwają te tablice.

    Tak wygląda przyjaźń pomiędzy Polakami i Litwinami. :)
    Braterstwo, przyjaźń, współpraca... ;)

    -=-

    Wracając do Ukrainy ;) -- skoro HKohl przemówił, to niechybny
    znak, że Angela Merkel traci grunt pod swymi nogami. :)

    http://fakty.interia.pl/raport-wybory-do-pe-2014/akt
    ualnosci/news-helmut-kohl-europa-pozostaje-kwestia-w
    ojny-i-pokoju,nId,1426246

    Helmut Kohl: Europa pozostaje kwestią wojny i pokoju
    Wczoraj, 15 maja (13:14)

    Były kanclerz Niemiec zaapelował dziś do polityków,
    zaangażowanych w kampanię przed wyborami do Parlamentu
    Europejskiego, aby pomogli wzmocnić emocjonalną więź
    obywateli z instytucjami europejskimi.

    Do tej pory kukiełka HKohla (AM) odzywała się swoimi ustami. ;)
    [zaraz zacznie się... nie żadna kukiełka, ale pacynka... inni
    zakrzyknął -- marionetka!!! ja nie jestem człowiekiem teatru...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'