-
1. Data: 2017-08-06 08:44:44
Temat: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?
--
Jacek
I hate haters.
-
2. Data: 2017-08-06 08:57:48
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:44:44 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
> Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
> postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
> znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
> zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
> że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
> A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
> odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?
Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.
J.
-
3. Data: 2017-08-06 09:07:40
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):
> Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.
Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
SMS-ów z banku.
--
Jacek
I hate haters.
-
4. Data: 2017-08-06 09:15:27
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: mirekc <m...@i...pl>
W dniu 2017-08-06 o 08:44, Jacek Maciejewski pisze:
> Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
> postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
> znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
> zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
> że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
> A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
> odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?
>
Masz konto na portalu? Spróbuj zażądać wymiany karty. Przyślą nową kartę
z nowym PUK. Wymiana jest za darmo.
-
5. Data: 2017-08-07 07:06:32
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 6 Aug 2017 09:07:40 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
> Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):
>> Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.
>
> Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
> SMS-ów z banku.
Przychodzily po lutym ?
To zarejestrowany.
J.
-
6. Data: 2017-08-07 08:01:00
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Mon, 7 Aug 2017 07:06:32 +0200, J.F. napisał(a):
> Dnia Sun, 6 Aug 2017 09:07:40 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
>> Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):
>>> Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.
>>
>> Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
>> SMS-ów z banku.
>
> Przychodzily po lutym ?
> To zarejestrowany.
>
Kiedy wejdę na konto, to widzę:
1.nieaktywny.
2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017
2.stan konta 66 zł
4.pozostało do wykorzystania - i tu 3 zera.
To może ja jednak zarejestrowałem go ale ważność pakietu wygasła? :)
Swoją drogą to głupie. Masz kasę na koncie ale nie użyjesz jej bo coś
tam wygasło. To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?
--
Jacek
I hate haters.
-
7. Data: 2017-08-07 08:54:56
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2017-08-06 o 08:44, Jacek Maciejewski pisze:
> Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
> postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
> znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
> zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
> że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
> A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
> odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?
Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię,
Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein
-
8. Data: 2017-08-07 09:01:05
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:54:56 +0200, Chris napisał(a):
> Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię,
> Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?
Też nie wiem. Ale jak chcesz skorzystać z formularza na ich stronie to
jest rubryka PUK. Jak poszedłem do Żabki zarejestrować to panienka też
chciała PUK. Dziwne to wszystko :)
--
Jacek
I hate haters.
-
9. Data: 2017-08-07 09:07:57
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2017-08-07 o 09:01, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:54:56 +0200, Chris napisał(a):
>
>> Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię,
>> Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?
>
> Też nie wiem. Ale jak chcesz skorzystać z formularza na ich stronie to
> jest rubryka PUK. Jak poszedłem do Żabki zarejestrować to panienka też
> chciała PUK. Dziwne to wszystko :)
Telefon do ręki i zadzwonić *222 ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i
załatwione.
--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein
-
10. Data: 2017-08-07 11:11:52
Temat: Re: Virgin Mibile
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Mon, 7 Aug 2017 09:07:57 +0200, Chris napisał(a):
> Telefon do ręki i zadzwonić *222 ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i
> załatwione.
Nie da się zadzwonić :) na *222 też.
--
Jacek
I hate haters.