  • 21. Data: 2012-06-03 01:01:12
    Temat: Re: Vinculum II
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Ale zegar 48 MHz przekreśla wszystko.
    > Wystarczy prównać to z datasheet dowolnego wyświetalacza LCD i okaże
    > się, że procek nic nie będzie robił tylko zajmował się transmisją danych.
    > Chyba, że chcesz zrobić coś bez LCD.
    > Np sterownik drukarki, alboco ...
    > Pinów jest od groma, można coś kombinować.

    O czym Ty opowiadasz? Ja jeszcze na wersji VNC uzyskiwałem 220kB/s.
    Na VNC2 nie robiłem testów. to co uzyskuję w zupełności mi wystarcza.
    K.

  • 22. Data: 2012-06-03 14:15:43
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sundayman" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wygląda na to, że Roman miał rację co do ciebie.
    > Po 30 sek. szukania - vinculum II, za 18.50zł, 94 szt. w magazynie.
    > Szukaj dalej.

    Ja już go nie czytam bo siedzi tam gdzie trzeba:).
    Ale jakby porównać jego poglądy (polityczne - choćby)
    i nieporadność życiową, wszystko okaże się prostsze

    Artur(m)

  • 23. Data: 2012-06-04 08:03:34
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-03 01:01, John Smith pisze:

    > O czym Ty opowiadasz? Ja jeszcze na wersji VNC uzyskiwałem 220kB/s.
    > Na VNC2 nie robiłem testów. to co uzyskuję w zupełności mi wystarcza.

    Obrazek 320x240 z 16-bitową paletą kolorów, bez kompresji to ~150kB,
    więc 220kB/s to może być za mało do zabaw z grafiką.

  • 24. Data: 2012-06-05 11:17:09
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-06-04 08:03, Zbych pisze:

    > Obrazek 320x240 z 16-bitową paletą kolorów, bez kompresji to ~150kB,
    > więc 220kB/s to może być za mało do zabaw z grafiką.
    Może, ale nie musi być za mało.
    Przepchnięcie paru MB/s przez porty mikrokontrolera, też może być
    wyzwaniem i determinować projekt.
    K.