  • Data: 2010-08-02 18:33:36
    Temat: Re: Vin Checker
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i36p1q$dus$1@inews.gazeta.pl...

    > Brat rok temu szukał V50 i po obejrzeniu xx sztuk wymiękł, po jedną jechał
    > 500km bo z opisu i zapewnień igła z salonu .... po przyjechaniu i
    > zobaczeniu załamał się, walona z każdej strony, podłużnice robione ogólnie
    > załamka

    Idę o zakład, że szukał według schematu "niska cena, wysoki rocznik". Wtedy
    praktycznie każde auto okaże się na żywo powypadkowym złomem. Ale większość
    nabywców patrzy właśnie na ceny minimalne na allegro i tym się sugeruje,
    wyznaczając sobie pułap finansowy za auto.
    Ja sprzedałem kilka sztuk V50. Praktycznie każda była o 20-25% droższa, niż
    najtańsze sztuki na Allegro. Praktycznie każda była przy tym o dobre 20%
    taniej, niż identyczny egzemplarz w przysalonowym komisie w Krakowie. Miałem
    masę oglądaczy, którzy zaczynali rozmowę o aucie od słów "Panie, na Allegro
    jest taki rocznik taniej". W końcu jednak trafiali się nabywcy, którzy byli
    jak Twój brat po wielusetkilometrowych wycieczkach, kończących się w
    dokładnie taki sam sposób. Nabywcy Ci charakteryzowali się jedną wspólną
    cechą - praktycznie nie interesowało ich, czy auto ma 130 czy 180 tysięcy
    przebiegu i praktycznie nie interesowało ich, czy jest z rocznika 2005 czy
    2006. Interesował ich stan konkretnego egzemplarza. I to jest clue tematu
    "zakup samochodu używanego".

    Jurand.