  • Data: 2010-08-02 20:02:15
    Temat: Re: Vin Checker
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-02 19:43, Irokez pisze:

    > hmm moje niby ok znalazło, skopiowało dane z ePer jak widzę ;)

    Z VIN-em jest problem taki że często producent zmieniał znaczenie w
    zależności od rocznika auta, staramy się zbierać każde info o takich
    zmianach i wprowadzać to ręcznie .. niestety jest to robota syzyfowa bo
    robi to jedna osoba w wolnej chwili. Serwis jest za free i robiony żeby
    pomóc komuś a nie za kasę z cały sztabem programistów, grafików,
    managerów itp.

    Proponuję żebyś np. wybrał Subaru + VIN: JF1GD29623G506128

    Zobaczysz wtedy zdjęcia auta z aukcji w USA i nie wygląda mi na
    bezwypadkowe ..... takich aut znaleźć można dużo więcej :)

    ps. Podaj nick to Ci oddam punkty za testy :)

    > Ale to google szukacz nie wiem po co. 5 fotek i żadna nie taka jak moja :)

    Po to żeby np. nie kopiować nr. VIN do googla tylko już jest to w
    zakładce. Co do fotek to bierze to z jakiejś bazy modeli aut, nie powiem
    bo brat to robił :)

    > No i jakieś punkty odlicza. Po co nie wiem. A co jak sie skończą? Nowe
    > konto?

    Kilka zasad i reguł:
    1. Korzystać z VIN Checkera mogą tylko zarejestrowani użytkownicy i
    określoną ilość razy.
    2. Każde skorzystanie z VIN Checkera potrąca jeden punkt z konta
    użytkownika.
    3. Punkty zdobywa się za codzienne logowanie
    4. Aktywni na forum użytkownicy (czyli tacy, którzy wnoszą pożyteczne
    informacje) będą otrzymywali bonusy punktowe
    5. Każdy nowy użytkownik dostaje na start 5 punktów

    Wystarczy poczytać ale powiem bratu żeby to umieścił w jakimś lepiej
    widocznym miejscu.

    Taka mała prośba, jeśli macie jakieś uwagi, sugestie, propozycje albo
    zażalenia :) to piszcie bezpośrednio na stronie bo całą sprawą
    techniczną zajmuje się brat a on tutaj nie wchodzi. Ja jestem od
    trzymania ładu i składu żeby nie było ogłoszeń itp .. (już kasowałem
    ogłoszenia bo ktoś sobie myślał że będzie miał darmowe ogłoszenia :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci