  • Data: 2016-02-17 10:54:12
    Temat: Re: Video z datą
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 17 Feb 2016 09:22:13 +0100, w <56c42da6$0$661$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@r...cb> napisał(-a):

    > >> Skoro tak piszesz..
    > > Wrzuć próbkę, to będzie pewność.
    >
    > Tzn? Co mam konkretnie zrobić?

    Wrzuć przykładowy plik np. na sendspace.com

    > Oj, mam już kilka płyt DVD z filmami nagranymi z montażu klipów
    > nagrywanych czy to kamerą VHS czy aparatem foto. I mogę powiedzieć tylko
    > tyle że bez widocznej daty na konkretnych ujęciach to by był nie to...
    > Np. oglądam filmik z sceną wymiany dachu domu po zerwaniu starego przez
    > wichurę - i nie muszę wysilać pamięci kiedy było to robione.

    (Pół)profesjonalnie robi się to pokazując *na kilka sekund* datę na klipie.
    Nawet kamery VHS potrafi tak nagrywać ujęcia (wrenderowując w obraz datę/czas
    tylko na kilka sekund).

    > Zdecydowanie każdy klip powinien być "podpisany" datą i ew. godziną.
    > Wbrew temu co piszesz to dopiero wygląda profesjonalnie.

    Niestety, zdania ludzi zajmujących się tym profesjonalnie są odmienne :)
    Pomijam już nawet, że takiego obrazu nie da się fajnie wystabilizować, bo
    data/czas zaczynają pływać po ekranie.

    > Nie chcę się powtarzać, proponuję tylko wypróbować te dwa programy z
    > Google Play, które już odkryłem - AutoKam czy Camcorder VHS (ważą raptem
    > po kilka MB) i przekonać się samemu jak to działa. Potrzebuję czegoś
    > takiego, tylko lepszej jakości.

    Dlatego napisałem ci, że wysoką jakość zagwarantuje tylko hardware'owa
    kompresja, a one zapewne robią to pół-software'owo i wychodzi lipa.
    Napisz do ich autorów, może przybliżą problem bardziej technicznie.