  • 31. Data: 2011-07-13 18:12:41
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale czekaj, bo nie bardzo lapie na co tak narzekasz ?
    > Na korek spowodowany pracami przy bramce, na platne autostrady ktore
    > zepchnely ruch na inne drogi, na ta bramke ktora stawiaja, ktora ma
    > sciagac oplate z tej drogi aby nie uciekal na nia ruch z autostrad, na
    > tych pare dni roznicy przez ktore ruch jednak ucieka, na roznice w
    > cenie miedzy stawka GDDKiA a prywatna A2 ?
    >
    > Przeciwko czemu mamy protestowac ?

    Przeciw tradycyjnemu spieprzeniu sprawy przez GDDKiA.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2011-07-13 22:16:54
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 13.07.2011 13:13, Jakub Witkowski pisze:

    > Zapewne o to, że w tej czy innej formie i tak Ty za to zapłacisz.

    Dokladnie

    > Tylko że oczywiście lepiej jeśli sytuacja jest czysta i jasna, a nie
    > jakieś pokrętne
    > dopaty budżetowe, zaciemniające obraz i wpływające na fałszywy rachunek
    > ekonomiczny.

    A tak na dobra sprawe mogli po prostu podniesc akcyze od paliwa a nie
    bawic sie w jakies bramki i innie pierdoly ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 33. Data: 2011-07-13 22:29:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A tak na dobra sprawe mogli po prostu podniesc akcyze od paliwa a nie
    > bawic sie w jakies bramki i innie pierdoly ;)

    Znaczy wszyscy dalej powinni dopłacać do kosztów transportowców?

  • 34. Data: 2011-07-13 23:28:41
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-13 22:29, Cavallino pisze:

    > Znaczy wszyscy dalej powinni dopłacać do kosztów transportowców?

    Ty dalej nie rozumiesz, czy nie chcesz zrozumiec??? Koszty
    transportowcow to koszty kazdego klienta koncowego, moje, Twoje, nas
    wszystkich. To nie sa koszty jakies wyimaginowane uprzywilejowanej grupy
    spolecznej.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 35. Data: 2011-07-13 23:31:12
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-13 17:30, J.F pisze:
    > Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup

    > Rzekomy podatek drogowy to jest kropla w morzu.
    > Tak naprawde liczy sie akcyza lub calosc podatkow, ktorej wplywa ok
    > 15-20 mld, co zdaje sie mniej wiecej odpowiada obecnym wydatkom na
    > drogi. Bez odjecia doplat unijnych. Dawniej wydawalismy ~5 mld, reszta
    > zasilala budzet, no i na autostrady nie starczalo. Teraz chyba nadal
    > zasila dzieki doplatom.

    > Winiety byly smiesznie tanie, szczegolnie jesli przejezdzal przez
    > autostrade.

    A w momencie wprowadzenia winiet ile tych autostrad bylo?

    > Ale tacho do czego innego sluzy - pilnowania zeby przemeczony kierowca
    > cie nie zabil.

    Ale w naszych realiach chodzi o to, zeby bylo za co kare nalozyc. A
    reszta to jest dorabianie ideologii.

  • 36. Data: 2011-07-13 23:33:01
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Przeciw tradycyjnemu spieprzeniu sprawy przez GDDKiA.

    Dokladnie. Tak jak pisalem wczesniej - postawienie bramki nad zwykla DK
    to nie jakas technologia kosmiczna. Ustawienie bramy kratownicowej o
    rozpietosci 10m nie powinno blokowac ruchu, zwlaszcza w godzinach
    szczytu i w dodatku za nasze wspolne pieniadze.

  • 37. Data: 2011-07-13 23:34:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 18:10:07 +0200, Cavallino wrote:

    >Niezgodnie z prawem na przykład.
    >Ostatnio widziałem TIR-a Biedronki z naczepą popylającego gminną drogą.
    >Na 100% nie miała takiej nośności, żeby mógł tam jechać.

    A sa jakies zakazy jazdy gminnymi drogami ?
    Nie przypominam sobie .. ale tez na znaki zbytnio nie patrze.

    a tir z biedronki - moze wiezc ciuchy, chrupki, moze wracac pusty, a
    moze przepis dotyczy DMC :-)

    J.

  • 38. Data: 2011-07-14 09:47:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Ty dalej nie rozumiesz, czy nie chcesz zrozumiec??? Koszty transportowcow
    > to koszty kazdego klienta koncowego, moje, Twoje, nas wszystkich. To nie
    > sa koszty jakies wyimaginowane uprzywilejowanej grupy spolecznej.

    To Ty nie rozumiesz, że te koszty nie biorą się znikąd, one są i będą.
    Do tej pory też były, bo drogi niszczą na potęgę, tyle że płaciło za nich
    państwo.
    Podatnicy.
    Czyli np. ja płaciłem za to, z czego korzystałeś Ty.
    A ja wolę zapłacić za to, z czego ja korzystam.

    Rozumiesz, czy za trudne?

  • 39. Data: 2011-07-14 09:48:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A sa jakies zakazy jazdy gminnymi drogami ?

    Z tego co czytałem/słyszałem TIR-y nie mogą jeździć drogami nie
    przystosowanymi do ich tonażu.
    Ale z czego to wynika nie podawali (dokładnych przepisów).

  • 40. Data: 2011-07-14 10:57:17
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Z tego co czytałem/słyszałem TIR-y nie mogą jeździć drogami nie
    > przystosowanymi do ich tonażu.

    A jeśli ktoś zapragnie przy takiej drodze zbudować fabrykę albo
    hipermarket, to materiały na budowę będzie woził rowerami? ;-)