  • 21. Data: 2011-07-13 10:18:26
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-07-2011 09:57, CeSaR pisze:
    > Pewnie ?e nie. Wiec jak zap?ac? za viatoll to te? sobie to zrekompensuj?.
    > Zgadnij gdzie.

    No podniosą stawki, tak jak podnosili do tej pory - nic nowego.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2011-07-13 13:04:39
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-13 09:50, LEPEK pisze:
    > A czy ja coś takiego napisałem? Odniosłem tylko i wyłącznie do poczucia
    > tirmanów, że działają altruistycznie. No to ja zapierd*alam w takim
    > razie po nocach, żebyście mieli jak najlepsze kruszywo na podbudowę
    > autostrad :)

    Tzn. wydlubujesz nocami z jednego odcinka i wozisz na drugi? ;)

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 23. Data: 2011-07-13 13:13:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Nie rozumiem o co chciałeś zapytać.

    Zapewne o to, że w tej czy innej formie i tak Ty za to zapłacisz.

    Tylko że oczywiście lepiej jeśli sytuacja jest czysta i jasna, a nie jakieś pokrętne
    dopaty budżetowe, zaciemniające obraz i wpływające na fałszywy rachunek ekonomiczny.

  • 24. Data: 2011-07-13 13:18:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:ivjuk5$1865$1@news2.ipartners.pl...

    > Zapewne o to, że w tej czy innej formie i tak Ty za to zapłacisz.

    Tak rozumując, to w tej czy w innej formie zapłacą moi
    klienci/pracodawca/państwo (jeśli będę żył z zasiłków). ;-)

    > Tylko że oczywiście lepiej jeśli sytuacja jest czysta i jasna, a nie
    > jakieś pokrętne
    > dopaty budżetowe, zaciemniające obraz i wpływające na fałszywy rachunek
    > ekonomiczny.

    Dokładnie tak.

  • 25. Data: 2011-07-13 17:09:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w
    >Gdzie ja kurde zaparkuję motolotnię, jak zaczną mnie motocyklowe
    >korki drażnić :)

    Motolotnie sie zgrabnie sklada, i w sumie nie zajmuje wiecej miejsca
    niz maluch.

    Ale przyszlosc samochodu wyglada tak:
    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,99346
    39.html

    ciekawe - popatrzyli na korki, czy podliczyli wydatki na remonty drog
    i budowy autostrad :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-07-13 17:20:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "venioo" napisał w Przeszli samych siebie z tym systemem.
    >Od 1 lipca (czyli teoretyczny start systemu) ruch na DK92 zwiekszyl
    >sie parokrotnie, dojazd do pracy rano (czyli przed 7) zajmuje mi
    >20min dluzej, ale to jest jeszcze OK.
    > W poniedzialek wieszali w godzinach popoludniowego szczytu jak
    > ludzie wracali z pracy kolejna bramke. 20min. stania w korku.
    >Zamiast spedzac 3h dziennie w samochodzie to spedzam w nim przez
    >jakis z...ny niedzialajacy system postawiony za moje podatki ponad
    >4h!

    Ale czekaj, bo nie bardzo lapie na co tak narzekasz ?
    Na korek spowodowany pracami przy bramce, na platne autostrady ktore
    zepchnely ruch na inne drogi, na ta bramke ktora stawiaja, ktora ma
    sciagac oplate z tej drogi aby nie uciekal na nia ruch z autostrad, na
    tych pare dni roznicy przez ktore ruch jednak ucieka, na roznice w
    cenie miedzy stawka GDDKiA a prywatna A2 ?

    Przeciwko czemu mamy protestowac ?
    Trzeba podrzucic PiSowi haslo - za naszych rzadow autostrady byly
    bezplatne :-)

    J.

  • 27. Data: 2011-07-13 17:30:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup

    >Ale od ilu już lat podatek, rzekomo drogowy, jest w paliwie? Więc
    >jakby transportowcy przez duże zużycie paliw płacą tego podatku
    >trochę.

    Rzekomy podatek drogowy to jest kropla w morzu.
    Tak naprawde liczy sie akcyza lub calosc podatkow, ktorej wplywa ok
    15-20 mld, co zdaje sie mniej wiecej odpowiada obecnym wydatkom na
    drogi. Bez odjecia doplat unijnych. Dawniej wydawalismy ~5 mld,
    reszta zasilala budzet, no i na autostrady nie starczalo. Teraz chyba
    nadal zasila dzieki doplatom.

    >Winiety też musieli mieć,

    Winiety byly smiesznie tanie, szczegolnie jesli przejezdzal przez
    autostrade.

    > tacho - a jak nie to kary - czyli tez wplywy do budzetu.

    Ale tacho do czego innego sluzy - pilnowania zeby przemeczony kierowca
    cie nie zabil.

    J.

  • 28. Data: 2011-07-13 17:32:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie rozumiem o co chciałeś zapytać.
    >Chyba logiczne że muszą podnieść stawkę kilometrową o średnią nową
    >opłatę od kilometra.

    Albo pojechac innymi drogami.

    A ze tam jest ostra konkurencja, to sie okaze ze beda jechac tymi
    innymi.

    J.

  • 29. Data: 2011-07-13 17:34:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości
    >Ani jedno, ani tym bardziej drugie. Oni otóż jeżdżą dla pieniędzy, bo
    >na tym polega ich praca (niektórzy dodatkowo to lubią). To ich
    >biadolenie na podwyżki to wogóle jakaś choroba zawodowa jest -
    >przecież wrzucą opłaty w stawki i to MY to zapłacimy.

    Tu akurat moze byc roznie, ale faktycznie - bardzo mnie smiesza te np
    francuskie strajki ciezarowek protestujace przeciw wysokim cenom paliw
    .. prywatne osobowe powinny blokowac drogi, absolutnie nie zawodowcy.

    J.

  • 30. Data: 2011-07-13 18:10:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Albo pojechac innymi drogami.

    Niezgodnie z prawem na przykład.
    Ostatnio widziałem TIR-a Biedronki z naczepą popylającego gminną drogą.
    Na 100% nie miała takiej nośności, żeby mógł tam jechać.