  • 11. Data: 2011-07-12 23:36:47
    Temat: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > A ci transportowcy to sobie jezdza z nudow, czy zebysmy mieli co do gara
    > wlozyc?

    Znaczy tak z dobrego serca?
    LOL !!!!

    Nie, oni jeżdżą po to żeby na tym zarobić.
    Zarówno kierowcy, jak i właściciele firm.
    Część z nich, bo lubi to robić.

    Więc zamiast buczeć że już nie mają lepiej niż inni, po prostu muszą
    podnieść stawki o nowe opłaty i tyle.

    > Ale od ilu już lat podatek, rzekomo drogowy, jest w paliwie?

    Dawno już wyszedł na poselskie pensyjki, kiełbasę i inne potrzeby kampanii
    wyborczych.

    > Winiety też musieli mieć

    Wiesz ile kosztowala winieta?
    3000 rocznie.
    Czyli na miesiąc 280 zł.

    Jednorazowy koszt przejechania A2 to jakieś 190 zł i tyle państwo musiało za
    nich zapłacić.
    Czyli drogi utrzymywane były z Twojej kasy, podatnika.
    A taka ciężarówa niszczy je z 1000 razy bardziej niż Twoja osobówka, a Ty
    płaciłeś więcej.

  • 12. Data: 2011-07-12 23:54:11
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 12.07.2011 23:36, Cavallino pisze:

    To:
    > Więc zamiast buczeć że już nie mają lepiej niż inni, po prostu muszą
    > podnieść stawki o nowe opłaty i tyle.

    a to:
    > Jednorazowy koszt przejechania A2 to jakieś 190 zł i tyle państwo
    > musiało za nich zapłacić.
    > Czyli drogi utrzymywane były z Twojej kasy, podatnika.

    wychodzi na to samo?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 13. Data: 2011-07-13 00:16:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-12 23:26, venioo pisze:

    > 170km dziennie skutrem??? Troche nie na moje siły.

    A jaka to różnica czy autem ? Kupujesz coś ala "500" :) i
    prędkości masz samochodowe. Korek ? Omijasz pasem motocyklowym i
    jedziesz dalej.

    No to mówię ;)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 14. Data: 2011-07-13 00:34:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-07-12 23:29, venioo pisze:

    > A ci transportowcy to sobie jezdza z nudow, czy zebysmy mieli co do gara
    > wlozyc?

    Ani jedno, ani tym bardziej drugie. Oni otóż jeżdżą dla pieniędzy, bo na
    tym polega ich praca (niektórzy dodatkowo to lubią). To ich biadolenie
    na podwyżki to wogóle jakaś choroba zawodowa jest - przecież wrzucą
    opłaty w stawki i to MY to zapłacimy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2011-07-13 06:13:43
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-13 00:34, LEPEK pisze:

    > Ani jedno, ani tym bardziej drugie. Oni otóż jeżdżą dla pieniędzy, bo na
    > tym polega ich praca (niektórzy dodatkowo to lubią).

    Oczywiscie, ale powiedzenie, ze korki i ten caly bajzel z ViaToll i
    innymi wynalazkami nazwijmy to "drogowymi" to wina transportowcow to
    zbytnie uproszczenie. Firmy transportowe szukaja obnizenia kosztow jak
    kazda firma. Skoro panstwo wprowadzajac durne lub nieprzemyslane
    rozwiazania, to nie jest to wina transportowcow.

    > To ich biadolenie
    > na podwyżki to wogóle jakaś choroba zawodowa jest - przecież wrzucą
    > opłaty w stawki i to MY to zapłacimy.

    No wlasnie. Przy tym postoimy sobie w korkach i pojezdzimy krajowkami z
    koleinami. Tak wiec gdzie sie mylilem piszac, ze jestesmy dymani za
    nasza kase?

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156

  • 16. Data: 2011-07-13 08:59:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-12 23:32, venioo pisze:
    (...)
    > Czyli ogólnie jesteś zadowolony z istniejacego stanu rzeczy.

    Dziwne wnioski wyciągasz, choć z drugiej strony coś w tym jest.
    Widzę postępującą poprawę od dawna, więc raczej nie będę pomstował,
    protestował itd. Są to przejściowe problemy po latach zaniedbań.
    Oczywiście nie jestem szczęśliwy z utrudnień, czy tez obojętny
    na debilizmy, niemniej mam tzw. "pozytywny" stosunek do życia.

    > Zazdroszcze, ja tak nie potrafie.

    Spróbuj.

  • 17. Data: 2011-07-13 09:31:13
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-13 08:59, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > Oczywiście nie jestem szczęśliwy z utrudnień, czy tez obojętny
    > na debilizmy, niemniej mam tzw. "pozytywny" stosunek do życia.

    Tez mam pozytywny stosunek do zycia, ale przekonany jestem, ze nie jest
    to kosmiczna technologia i daloby sie taka bramke postawic bez tamowania
    i tak wzmozonego ruchu na 20min., moze nawet w godzinach o zmniejszonym
    natezeniu ruchu, a nie w godzinach szczytu za pomoca technologii sprzed
    wojny.
    Jak sie planuje takie budowy to swiatla w XXIw. chyba mozna tez
    przeprogramowac? Mamy chyba jakis inzynierow ruchu w kraju?
    To mnie wlasnie drazni - "po co przemyslec i zrobic cos madrze i z
    pozytkiem dla wszystkich, jak mozna zrobic po najmniejszej linii oporu,
    i tak nikt nie zaprotestuje, a na koniec wmowimy wszystkim, ze to w
    trosce o ich dobro". Tak odbieram wlasnie tego typu akcje.
    Poza tym tez widze cala mase zmian idacych w jednak dobrym kierunku :)

    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156
    gg:198909

  • 18. Data: 2011-07-13 09:33:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 12.07.2011 23:36, Cavallino pisze:
    >
    > To:
    >
    > a to:
    >
    > wychodzi na to samo?

    Nie rozumiem o co chciałeś zapytać.
    Chyba logiczne że muszą podnieść stawkę kilometrową o średnią nową opłatę od
    kilometra.

  • 19. Data: 2011-07-13 09:50:27
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-07-13 06:13, venioo pisze:

> [...]
    > kazda firma. Skoro panstwo wprowadzajac durne lub nieprzemyslane
    > rozwiazania, to nie jest to wina transportowcow.

    Ale od "nie ich wina" do "żebyśmy mieli co do gara włożyć" to jest jak
    stąd do... W ogóle związku nie widzę, a strasznie mnie irytuje to ich
    "gdyby nie my, to nie mielibyście co jeść, czym chodzić, co oglądać" -
    otóż nie - gdyby nie oni, to kto inny by to woził.

    > No wlasnie. Przy tym postoimy sobie w korkach i pojezdzimy krajowkami z
    > koleinami. Tak wiec gdzie sie mylilem piszac, ze jestesmy dymani za
    > nasza kase?

    A czy ja coś takiego napisałem? Odniosłem tylko i wyłącznie do poczucia
    tirmanów, że działają altruistycznie. No to ja zapierd*alam w takim
    razie po nocach, żebyście mieli jak najlepsze kruszywo na podbudowę
    autostrad :)

    Pozdr,

  • 20. Data: 2011-07-13 09:57:27
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Za darmo Ci do tego gara nie nakładają.

    Pewnie że nie. Wiec jak zapłacą za viatoll to też sobie to zrekompensują.
    Zgadnij gdzie.